هتل ملی، مسکو: هتلی 5 ستاره در قلب مسکو و در 200 متری میدان سرخ که به شما چشم‌اندازی از کرملین (Kremlin) می‌بخشد و با آب‌گرم رایگان، استخر سرپوشیده، بوفه صبحانه لذیذ و مقوی و به همراه غذاهای بین‌المللی تجربه‌ای شیرین و خاطره‌انگیز در سفر به مسکو  را برایتان به ارمغان می‌آورد.اتاق‌های زیبا با مبلمان‌های سلطنتی، سقف بلند و دکور شده به سبک کلاسیک، به همراه تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و رب‌دشامبر اقامتی هیجان‌انگیزی را برایتان به تصویر می‌کشند. بعلاوه، انواع غذاهای روسی و اروپایی، دسرهای اصلی و انواع شیرینی در بار هتل به مهمانان ارائه می‌شود. همچنین، مرکز آب‌گرم رایگان هتل، شامل امکاناتی از قبیل سونا، مرکز فیتنس و بدن‌سازی و وان آب‌ داغ است. بعلاوه، ماساژ، سولاریوم، درمان‌های زیبایی در سالن زیبایی هتل به ازای پرداخت هزینه‌های مربوطه در دسترس مهمان قرار می‌گیرد.سالن تئاتر بلشویی (Bolshoi) در 200 متری هتل است و ایستگاه مترو اکوهونتی ریاد (Okohonti Ryad) دقیقاً در پشت هتل قرار گرفته که دسترسی به تمامی نقاط شهر را آسان می‌کند.تورسُکی (Tversoky) –بلواری که هتل در آن واقع‌شده-  از بهترین انتخاب‌ها برای آن دسته از مسافرین علاقه‌مند به تئاتر، فرهنگ و تاریخ‌اند. که براساس نظرسنجی مستقل به عمل آمده، به مکان مورد علاقه اکثر مسافرین تبدیل شده است.تمامی امکانات هتل در قبال هزینه معقول به مسافرین ارائه می‌شود! و در مقایسه با دیگر مکان‌ها در مسکو، مسافرین مجبور به پرداخت پول بیشتری نسبت به هتل ملی هستند.

امکانات هتل ملی مسکو:

حیوانات اجازه ورود به داخل هتل ندارند.

فعالیت‌ها: حمام آب داغ/ جکوزی، ماساژ، سولاریوم، مرکز فیتنس و بدن‌سازی، سونا.

غذا و نوشیدنی: غذاهای ویژه رژیمی (در صورت درخواست)، بار، امکان سرو صبحانه در اتاق.

امکانات پذیرش: امکان نام‌نویسی و تصفیه‌حساب به‌صورت کاملاً خصوصی، خدمات دربان، نگهداری چمدان، میز پذیرش 24 ساعته.

خدمات مربوط به بهداشت و نظافت: نظافت روزانه اتاق‌ها، پرس کت‌وشلوار،برق‌انداختن کفش، خدمات مربوط به اتو لباس، لاندری و نظافت خشک.

امکانات مربوط به تجارت و بازرگانی: فکس/فتوکپی، امکانات مربوط به برگزاری جلسات  بازرگانی و ضیافت مربوطه.

خدمات عمومی: تهویه مطبوع، در تمامی فضاها عمومی و خصوصی در داخل هتل تنها برای افراد غیرسیگاری است، سیستم گرمایشی مطبوع، اتاق‌های عایق صدا، آسانسور، امنیت کامل، سوئیت مخصوص ماه‌عسل، اتاق‌های مخصوص خانواده، سالن زیبایی و کوتاهی مو، روزنامه و خدمات مربوط به اتاق‌ها.

زبانهای صحبت شونده در هتل ملی: انگلیسی و روسی.

اینترنت در تمامی محوطه هتل رایگان است.

پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل در قبال پرداخت وجه در دسترس است (رزرو پارکینگ امکان‌پذیر نیست).

7 دلیل عمده برای انتخاب هتل ملی

قیمت پایین، امکان رزرو آنلاین، تسلط کارمندان به انگلیسی، بهترین گزنیه در مسکو، داشتن 2539 ویژگی مسکو در دل خود، گرفتن امتیاز عالی 9.8 در 2495 نظرسنجی مستقل انجام‌شده، رزرو شما کاملاً امن است و برایتان حفظ خواهد شد.

آدرس: خیابان نگلیانا 17، بلوار 1، تورسکی، 127051، مسکو، روسیه

با آرزوی سفر خوش در تور مسکو..