هتل مریتوس پلانگی لنکاوی : این هتل در حاشیه های ساحل لنکاوی قرار داشته و محیطی آرام و دوستانه دارد. اگر به صورت خانوادگی و یا زوج با تورهای مالزی به این شهر سفر کرده اید، میتوانید با خیال راحت روی هتل مریتوس پلانگی لنکاوی، به عنوان هتلی عالی و با امکانات پیشرفته حساب کنید. کارکنان هتل مریتوس پلانگی لنکاوی به صورت شبانه روزی میهمانان خود را پذیرش میکنند، دارای ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، نگهداری از کودکان، پارکینگ و اینترنت رایگان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، سالن ارایشی، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی و .. میباشد.

هتل مریتوس پلانگی لنکاوی

اتاق های هتل مریتوس پلانگی لنکاوی

هتل پنج ستاره مریتوس پلانگی، 350 اتاق  و سوئیت لوکس داشته که به 51 کلبه ییلاقی چوبی تقسیم میشوند که دارای استخر، دریا و یا دریاچه اختصاصی میباشند. چیدمان این اتاق ها به سبک خانه های روستایی سنتی مالیایی بوده و از رنگامیزی متنوع و خوبی در آن استفاده شده است. بیشتر لوازم این اتاق ها چوبی بوده و همه جای اتاق میتوان نقش و نگار گل نیاتوه را دید. از امکانات یکسان این اتاق ها بین یکدیگر میتوان به تراس اختصاصی، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، میز اتو، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل مریتوس پلانگی لنکاوی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مریتوس پلانگی لنکاوی

هتل مریتوس پلانگی لنکاوی دو رستوران و یک کافه در کنار استخر دارد. رستوران های این هتل، برای میهمانان انواع غذاهای مالزیایی و بین المللی را سرو کرده و کافی شاپ کنار استخر نیز نوشیدنی ها، به همراه دسرها و غذای های سبک آماده میکنند. دور تا دور این هتل را باغی سرسبز و باصفا که گوشه و اطراف آن را استخر روباز، زمین تنیس، سالن بازی کودکان، انواع ورزشی های آبی، سالن دارت، اسکواش، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و مینی گلف فرا گرفته است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مریتوس پلانگی لنکاوی

دسترسی های نزدیک به هتل مریتوس پلانگی لنکاوی

این هتل پنج ستاره، در حاشیه ساحل معروف لنکاوی قرار داشته و با ساحل 140 متر فاصله دارد. همینطور توریست ها و گردشگران تورهای مالزی در لنکاوی با اقامت در هتل مریتوس پلانگی، با بیست دقیقه پیاده روی به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر، آکواریوم بزرگ میرسید. فاصله هتل مریتوس پلانگی لنکاوی تا فرودگاه بین المللی ده کیلومتر است.