هتل مرودی پرا استانبول : هتل چهار ستاره مرودی پرا، در منطقه بی اوغلو و نزدیک به خیابان معروف استقلال در استانبول قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل به بسیاری از رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری و تفریحی و ... در خیابان استقلال دسترسی راحت و بسیار نزدیک دارند. و اما خدماتی که این هتل چهار ستاره در اختیار میهمانان تور استانبول قرار میدهد شامل پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، کرایه اتومبیل، صرافی، نگهداری از کودکان، روزنامه در لابی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، محوطه های مخصوص استعمال سیگار و همینطور محوطه پاک، آسانسور، نگهداری از چمدان ها، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت و پارکینگ رایگان و ... می باشند.

هتل مرودی پرا استانبول

اتاق های هتل مرودی پرا استانبول

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره در استانبول برای توریست ها و گردشگران تور استانبول امکانات بسیار خوبی نظیر مینی بار یا آشپزخانه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، لوازم آشپزی، خدمات خانه داری، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سی رایگان، حمام لوکس به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت به صورت روزانه، اتاق های بدون سیگار و ... دارند.

اتاق های هتل مرودی پرا استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مرودی پرا استانبول

صبحانه در هتل مرودی پرا استانبول همیشه مفصل و به صورت بوفه باز گرم و یا سرد هستند. برای دیگر وعده های غذایی نیز، رستوران ها انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، محلی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. همینطور با درخواست میهمانان تور استانبول، هر وعده غذایی میتواند در اتاق سرو شود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مرودی پرا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل مرودی پرا استانبول

هتل مرودی پرا چهار ستاره با دو دقیقه پیاده روی از برج معروف گالاتا قرار داشته و حتی شما میتوانید از تراس پشت بام هتل آن را تماشا کنید. علاوه بر برج گالاتا شهر تاریخی و قدیمی و گلدن هورن نیز از روی پشت بام مشخص است. دیگر جاذبه ها نیز مثل میدان تقسیم در چند قدمی این هتل چهار ستاره قرار داشته و رفت و آمد را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول راحت تر کرده است. فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله پنج کیلومتری از هتل مرودی پرا قرار می باشد.