هتل مدیا وان دبی : هتل چهار ستاره مدیا وان در مکان های عمومی اینترنت را به صورت رایگان عرضه میکند. اما برای داشتن آن در اتاق ها باید 75 درهم تنها برای 1ساعت بپردازید. همینطور در کنار اینترنت رایگان، پارکینگ نیز رایگان بوده و شما میتوانید بدوت رزرو کردن از آن استفاده کنید. شما میتوانید از هتل برای برگزاری مراسم ها و یا نشست های مهم و یا آرایشگاه استفاده کنید.

اتاق های هتل مدیا وان دبی :

این هتل سه نوع اتاق، مخصوص معلولین، برای خانواده ها و اتاق های ضد سیگار ارائه میکند. همه اتاق ها اینترنت داشته و منظره ای آرام و جذاب از جزیره های نخلی را نشاهده میکنید. داخل اتاق ها امکانات تلوزیون، گاوصندوق، خدمات شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز و یک مینی بار موجود میباشد.

اتاق های هتل مدیا وان دبی

رستوران های هتل مدیا وان دبی :

غذاهای دریایی بی نظیر را تنها در رستوران the med این هتل میل کنید. اگر در رژیم هستید نیز میتوانید از قسمت بار Z:ONE برای خود یک غذای سبک و مناسب سقارش دهید. برای داشتن شبی خوب و لذت بخش، بار پشت بام هتل با یک منظره فوق العاده منتظر شماست.

رستوران های هتل مدیا وان دبی

امکانات هتل مدیا وان دبی :

بیشتر امکانات تفریحی این هتل برای ورزش دوستان است، ورزش هایی مثل شنا، سالن ورزشی مجهز یک باشگاه گلف و همینطور سونا و برنامه night club برای گردشگران تور دبی. همچنین میتوانید از مراکز خریدی چون دبی مال و ابن بطوطه در نزدیکی هتل بازدید کنید.

امکانات هتل مدیا وان دبی

آدرس هتل مدیا وان دبی :

Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates