هتل متروپل پالاس بلگراد : این هتل باشکوه و مجلل در بلگراد یکی از هتلهای پرطرفدار بین توریست ها و گردشگران تور صربستان بوده چرا که بسیار نزدیک به مرکز شهر میباشد. این هتل سال 2012 یکبار بازسازی شده و سپس امکانات بروزترین به آن اضافه شده از جمله صندوق امانات برای نگهداری از پول نقد و اشیا با ارزش شما در طول سفر، ترنسفر فرودگاهی و شهری، پذیرش شبانه روزی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و همایشات بزرگ به همراه تمامی امکانات لازم، نگهداری از کودکان، کافی نت، فروشگاه هدایا و سوغاتی و اینترنت در مکان ها عمومی هتل. این خدمات عالی و سرویس دهی شبانه روزی باعث شده تا انتخاب اول هر توریست و گردشگر تور صربستان برای اقامت، هتل متروپل پالاس باشد.

هتل متروپل پالاس بلگراد

اتاق های هتل متروپل پالاس بلگراد

این هتل پنج ستاره لاکچری، 236 اتاق خود را به چند دسته زیر تقسیم کرده است :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های رویال
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های سوپرلوکس

برای تمام اتاق ها سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه در نظر گرفته شده. هرکدام از این اتاق های مجلل، علاوه بر امتیازاتی که دارند، دارای یک سری امکانات مشابه مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، میزمطالعه، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و سیستم تهویه هوا هستند. اتاق های هتل متروپل پالاس بلگراد راحت ترین اقامت در اتاق ها را برای شما فراهم میکنند.

اتاق های هتل متروپل پالاس بلگراد

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل متروپل پالاس بلگراد

هتل متروپل پالاس بلگراد، دو رستوران شیک به همراه منوهای غذایی محلی و بین المللی، آماده پذیرایی از میهمانان در هر ساعت از شبانه روز هستند. امکانات رفاهی و سالمی مثل سالن اسپا، اتاق های ریلکسیشن، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، حمام بخار و استخر سرپوشیده 25 متری از جمله امکاناتی هستند که میتوانند میهمانان در مدت زمانی که در هتل اقامت دارند سرگرم کند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل متروپل پالاس بلگراد

دسترسی های نزدیک به هتل متروپل پالاس بلگراد

با اقامت خود در این هتل پنج ستاره مجلل به ساختمان پارلمان و کلیسای سنت مارک بسیار نزدیک خواهید بود. با ده دقیقه پیاده روی میتوانید به کاخ متروپل برسید. فاصله بین هتل تا مرکز شهر بلگراد چهارصد متر و فرودگاه بین المللی نیکولا تسلا در بیست کیلومتری از هتل متروپل پالاس بلگراد قرار دارد.