هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند : هتل چهار ستاره مترو ریزورت در بانکوک، یکی از هتل های خوب این شهر بوده که معمولا مورد انتخاب همیشگی توریست ها و گردشگران تور تایلند قرار گرفته است. کارکنان و خدمه این هتل برای میهمانان شامل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، صرافی و ... می باشند. همینطور خدمه این هتل با میهمانان تور تایلند به زبان های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند

اتاق های هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند

هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند، به طور کلی دارای 152 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های گرند دلوکس
  • اتاق های لاکچری
  • سوئیت ها

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های تور تایلند با خدماتی مدرن و بسیار تمیز ارائه شده اند. همینطور تمام اتاق ها بدون سیگار بوده و خدمات و امکاناتی که دارند شامل سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند

میهمانان و توریست های تور تایلند، در هتل مترو ریزورت بانکوک میتوانند از امکانات رفاهی و سرگرم کننده خوبی مثل ماساژ، اسپا، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ... استفاده کنند. در رستوران این هتل چهار ستاره نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست ها سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند

هتل مترو ریزورت چهار ستاره مراکز تجاری و بازارهای بسیار معروفی را نزدیک خود دارد مثل پراتینیوم مارکت، سنترال ورلد، بایوک، پانتیپ پلازا، ام بی کی، اسکوئر، پلاتینوم فشن مال و ... . سفارت اندونزی و قصر سوزان پاکارد نیز جاذبه های نزدیک به هتل هستند. از مرکز شهر پنج کیلومتر و از فرودگاه بین المللی سوارنابومی تا هتل مترو ریزورت بانکوک تایلند 26 کیلومتر فاصله است.