هتل مایا کوالالامپور : این هتل پنج ستاره، از پایین تا بالاترین نقطه اش با سنگ های صیقلی و چوبکاری پوشانده شده. هتل مایا درست روبروی برج دوقلو پتروناس مالزی قرار داشته و پنج دقیقه تا مرکز خرید پاویلیون فاصله دارد. کارکنان حرفه ای این هتل پنج ستاره به صورت شبانه روزی به میهمانان تور مالزی سرویس دهی کرده و امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ و ... ارائه میدهند.

هتل مایا کوالالامپور

اتاق های هتل مایا کوالالامپور

هر 207 اتاق از این هتل شامل سرویس دهی 24 ساعته و نظافت روزانه است. همینطور این تراس و پنجره های بزرگی که این اتاق ها و سوئیت ها دارند، موجب روشنایی بیشتر محیط میشود. طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق ها بسیار هنرمندانه بوده و از لوازم و پارچه های شیک و زیبایی استفاده شده است. برای همه اتاق های هتل مایا کوالالامپور امکاناتی نظیر مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، لوازم آرایشی و بهداشتی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت رایگان ارائه می شود.

اتاق های هتل مایا کوالالامپور

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مایا کوالالامپور

رستوران آناگون، استیل واترز و کافه آناگون، از رستوران و کافه هایی هستند که داخل هتل مایا کوالالامپور قرار داشته و برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاهای محلی، ژاپنی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های مختلف سرو میکنند. توریست ها و گردشگران تور کوالالامپور میتوانند با اقامت در این هتل پنج ستاره، از امکانات رفاهی مثل استخر روباز و سرپوشیده، کرایه دوچرخه، مرکز اسپا و ماساژ برخوردار باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مایا کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل مایا کوالالامپور

فرودگاه بین المللی کوالالامپور در فاصله 72 کیلومتری از هتل قرار دارد. این هتل پنج ستاره یکی از بزرگ ترین مزیت ها را از نظر دسترسی به مراکز تجاری و گردشگری داشته، آن هم نزدیک بودن با برج های دوقلو و مرکز همایشات شهر است.