هتل مانیتا بوتیک پاتایا : هتل مانیتا بوتیک پاتایا هتلی 3 ستاره لوکس مقرون به صرفه در جنوب پاتایا، نزدیک وات در Khao Phra قرار دارد. این هتل یک فاصله بسیار کوتاهی از اسکله مارینا بالی چینگ های و خیابان وایکینگ پاتایا نیز دارد. در این هتل سه ستاره خدمات بسیار خوبی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... به توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه می شوند.

هتل مانیتا بوتیک پاتایا

اتاق های هتل مانیتا بوتیک پاتایا

هتل مانیتا بوتیک پاتایا در کل دارای 43 اتاق و سوئیت به صورت زیر بوده است :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار

تمام اتاق ها دکور سبک استودیو دارند. از امکانات داخلی همه اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند میتوان به مبلمان، سشوار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، دسترسی وای فای، سیستم تهویه هوا، تلویزیون کابلی و صندوق ایمنی، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، لپ تاپ و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل مانیتا بوتیک پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مانیتا بوتیک پاتایا

منوی غذاهای رستوران بین المللی و محلی بوده در داخل در رستوران فیلو سرو می شوند توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند پس از یک روز طولانی از گشت و گذاردر پاتایا مهمانان می توانند در استخر روباز که توسط یک باغ احاطه شده استراحت کرده و یا مشغول بازی بیلیارد، دوچرخه سواریو موتور سواری شوند و حتی یک ماساژ حسابی بگیرند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مانیتا بوتیک پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل مانیتا بوتیک پاتایا

هتل مانیتا بوتیک سه ستاره از ساحل پاتایا هفتصد متر فاصله دارد. خیابان واکینگ استریت نیز در فاصله یک کیلومتری از هتل می باشد. فاصله هتل مانیتا بوتیک پاتایا تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی، 125 کیلومتر است.