هتل ماریوت شانگهای : هتل بزرگ و پنج ستاره ماریوت شهر شانگهای یکی از بی نظیرترین هتل های منطقه شوجیاهوای با امکانات و خدمات بروز میباشد. هتل ماریوت شانگهای نزدیک به شهربازی دیزنی لند و ایستگاه راه آهن جنوبی بوده و بسیار مرتفع است. اگر اتاق خود را در طبقات بالایی این هتل رزرو کنید، منظره ای زیبا از شهر شانگهای خواهید داشت. از امکاناتی که اقامت را برای شما راحت تر میکند، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، کارمندان باتجربه و مهربان، تاکسی سرویس، ترنسفر فرودگاهی، اینترنت، پارکینگ و .. میباشد.

هتل ماریوت شانگهای

اتاق های هتل ماریوت شانگهای

پنجره های بزرگ و قدی این اتاق ها باعث شده تا از هر طرف چشم انداز خوبی به سمت بیرون داشته باشید. هوای اتاق ها به خاطر وجود سیستم تهویه هوای مناسب خوب و پاکیزه است. مبلمان و تخت ها بسیار راحت بوده و استفاده از اینترنت به صورت رایگان میباشد. دیگر امکانات داخلی این اتاق ها تلوزیون بزرگ، حمام مجهز، مینی بار و ...میباشد.

اتاق های هتل ماریوت شانگهای

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ماریون شانگهای

رستوران های هتل ماریوت انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای انواع توریست ها و گردشگران تور شانگهای سرو میکند. کافه مومو نیز بهترین نوشیدنی ها و کیک های این منطقه را داشته و محلی مناسب برای گذراندن عصر است. امکانات تفریحی هتل نیز شامل استخر روبسته، جکوزی، استخر روباز، باشگاه ورزشی، مرکز آب گرم، اسپا و ماساژ میباشد.