هتل ماریوت الجدف دبی : از بین هتل های پنج ستاره دبی، یکی از خاص ترین ها، هتل ماریوت الجدف است. این هتل که با امکانات و خدمات بسیار خوب اش برای توریست ها و گردشگران، به خصوص زوج های جوان تور دبی، مورد استقبال فراوان قرار گرفته، خدمه ای بسیار حرفه ای داشته که به زبان های ژاپنی، پرتغالی، هندی و فیلیپینی مسلط هستند و خدمات خود را به صورت شبانه روزی به میهمانان تور دبی ارائه میدهند. هتل ماریوت الجدف دبی، برای راحتی رفت و آمد میهمانان خود، ترانسفر رایگان برای مراکز خرید معروف قرار داده، همینطور میهمانان میتوانند به صورت رایگان از پارکینگ و اینترنت بی سیم استفاده کنند. از خدمات دیگر هتل میتوان به سالن جلسات و کنفرانس، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل ماریوت الجدف دبی

اتاق های هتل ماریوت الجدف دبی

هتل ماریوت الجدف دبی، اتاق ها و سوئیت های بسیار شیک و لوکسی داشته که با رنگ های گرم دکور و تزئین شده اند. یکی از ویژگی های بسیار خوب اتاق ها و سوئیت های این هتل نسبت به دیگر هتل های دبی، چشم انداز بسیار زیبایی است که از پنجره های بزرگ خود به سمت شهر دارند. تمامی اتاق های هتل ماریوت الجدف دبی دارای خدمات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن و ... می باشند. علاوه بر این سوئیت ها دارای سالن پذیرایی و نشیمن جدا و بسیار بزرگ هستند.

اتاق های هتل ماریوت الجدف دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ماریوت الجدف دبی

هتل ماریوت، یک رستوران آلاکارته، بوفه با غذاهای بین المللی، رستوران سرو استیک و نوشیدنی و رستوران ایتالیایی داشته که هر نوع غذایی بخواهید، با بهترین کیفیت برای شما سرو می کنند. در کنار این رستوران ها، امکانات رفاهی مثل اسپا، ماساژ، سونا و جکوزی، استخر روباز، سالن ورزشی و .. به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور دبی قرار میگیرند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ماریوت الجدف دبی

دسترسی های نزدیک به هتل ماریوت الجدف دبی

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر و مرکز خرید، با خودرو ده دقیقه راه است. همینطور فرودگاه بین المللی این شهر نیز با هتل ماریوت الجدف تنها شش کیلومتر فاصله دارد.