هتل مارگو پالاس تفلیس : هتل مجهز و لوکس مارگو پالاس به خاطر داشتن امکانات خوب و مدرنی مثل پذیرش شبانه روزی، اجاره خودرو، ترنسفر فرودگاهی، صندوق امانات، اتاق های جلسه و کنفرانس، ترنسفر درون شهری، اینترنت وایرلس رایگان، پارکینگ همراه با هزینه، خدمات خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، پذیرش شبانه روزی و ... یکی از هتل های انتخابی و مورد تایید بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان خواهد بود. این هتل چهار ستاره دسترسی بسیار خوبی هم به سمت ایستگاه مترو روستاولی، ایستگاه مترو مرجانیشویلی و دیگر مناطق و جاذبه های خوب تفلیس دارد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و روسی مسلط هستند.

هتل مارگو پالاس تفلیس

اتاق های هتل مارگو پالاس تفلیس

هتل مارگو پالاس تفلیس در کل چهل اتاق داشته که این چهل اتاق به اتاق مخصوص عروس، اتاق خانواده، اتاق های پاک و سیگار و اتاق های عایق صدا تقسیم میشوند. از خدمات یکسان اتاق ها میتوان به امکاناتی نثل پنجره های دو جداره و عایق صدا، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، نشیمن جدا و بزرگ، حمام لوکس که دارای حوله، سشوار، دمپایی و .. میباشد، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت وایرلس،مینی بار یا یخچال، میز  آرایشی، میزکار، کمد و دراور، امکان سرو صبحانه در اتاق و چشم اندازی به سمت شهر یا حیاط هتل مارگو پالاس تفلیس دارند.

اتاق های هتل مارگو پالاس تفلیس

امکانات تفریحی و رستوران های هتل مارگو پالاس تفلیس

 علاوه بر اینکه رستوران های داخل هتل بهترین غذاها را برای هر وعده غذایی آماده کرده و صبحانه های سلف سرویس دارند، رستوران های کنار هتل نیز به همین شکل غذاهای باکیفیت و خوشمزه ای دارند. یکی از ویژگی های جالب این هتل چهار ستاره امکانات تفریحی آن یعنی اسکی و کارائوکه و همینطور سالن ورزشی مجهز و بزرگ است.