هتل لیک پالاس باکو : هتل پنج ستاره لیک پالاس باکو، با معماری ترکیبی مدرن و کلاسیک بسیار زیبایش، در قسمت مرکزی این شهر قرار داشته و درست روبروی دریاچه می باشد. خدمه هتل لیک پالاس میهمانان و توریست های تور باکو را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و برای آنها انواع خدمات ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و تمام اتاق ها، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از کودکان، نظافت به صورت روزانه، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و همایش، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، حمل و نگهداری چمدان ها و .... ارائه میدهند.

هتل لیک پالاس باکو

اتاق های هتل لیک پالاس باکو

هتل لیک پالاس باکو، به طور کلی دارای 25 اتاق می باشد. هر 25 اتاق این هتل پنج ستاره به سبک کلاسیک طراحی و دکور شده اند. امکاناتی که به صورت یکسان در تمام این اتاق ها ارائه شده شامل تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، تراس اختصاصی به سمت شهر، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل لیک پالاس باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیک پالاس باکو

توریست ها و گردشگران تور باکو در رستوران این هتل پنج ستاره میتوانند انواع غذاهای سنتی، اروپایی، بین المللی و ... را برای خود سفارش دهند. صبحانه های این رستوران را هرگز از دست ندهید! صبحانه های این رستوران قاره ای و بسیار مفصل است. همینطور بار این هتل درست روبروی دریاچه قرار داشته و انواع و اقسام نوشیدنی ها، کوکتل ها، قهوه ها و اسنک ها را برای میهمانان تور باکو خود سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی ارائه شده توسط این هتل پنج ستاره سونا و جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا، وان آب داغ و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیک پالاس باکو

دسترسی های نزدیک به هتل لیک پالاس باکو

هتل لیک پالاس پنج ستاره باکو از ایستگاه قطار باکو دو کیلومتر و از میدان چشمه معروف سه کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل لیک پالاس باکو میتوان به برج مشهور دختر و کاخ شیروان شاهان با ده دقیقه فاصله اشاره کرد.