هتل لئوگرند باتومی : این هتل پنج ستاره که به تازگی تاسیس شده، در خیابان شاوشتی قرار داشته و برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان که تنها به قصد بازدید از جاذه های گردشگری و دیدنی از این شهری را دارند بیسار مناسب است. همینطور این هتل امکانات بسیاری خوبی هم به میهمانان خود ارائه میدهد که شامل، کرایه خودرو، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سال آرایشی، سالن کنفرانس و جلسه، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، ترنسفر فرودگاهی، ترنسفر درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغات، اینترنت بی سیم رایگان و پذیرش شبانه روزی میباشد.

هتل لئوگرند باتومی

اتاق های هتل لئوگرند باتومی

هتل لئوگرند باتومی اتاق های استاندارد، اتاق های دبل، اتاق های سوپریور، اتاق های خانوادگی، اتاق های دلوکس و سوئیت های مختلف میباشد. این اتاق ها تراسی به سمت دریای سیاه داشته و نشیمنی بزرگ دارند. از امکانات داخلی این اتاق ها میتوان به مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواره ای، میزمطالعه، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی، سرویس دهی 24 ساعته، نظافت روزانه و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان اشاره کرد.

اتاق های هتل لئوگرند باتومی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل لئوگرند باتومی

رستوران لئو گرند این هتل منوی غذایی از انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را در محیطی آرام و کلاسیک به همراه موزیک زنده برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان سرو میکند. در کنار این رستوران، مرکز اسپا و آبگرم، ماساژ، سونا و جکوزی، کلوپ شبانه، حمام خصوصی بزرگ، استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی مجهز قرار داشته و جزوی از امکانات سرگرم کننده در این هتل پنج ستاره میباشد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل لئوگرند باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل لئوگرند باتومی

یکی از ویژگی های خوب این هتل فاصله بسیار کم آن با ساحل دریای سیاه است. همینطور دسترسی بسیار خوبی که به سمت جاذبه های گردشگری باتومی دارد از جمله میدان پیازا، بندر معروف باتومی، کلیسای مادر مقدس و ... دارد. از هتل تا تله کابین آرگو نیز هفتصد متر راه است. از مرکز شهر تا هتل لئوگرند باتومی نیز تنها پنج دقیقه راه است.