هتل لیون استانبول : هتل 4 ستاره لیون استانبول"lionhotel" با فاصله 397 متری میدان تقسیم یکی از هتل های ترکیه بوده و در منطقه تعلیمانه استانبول قرار دارد. هتل لیون استانبول دارای اتاق مجهز به آخرین فن آوری های صوتی و تصویری برای جلسات کاری، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیشر شبانه روزی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، روزنامه، نظافت روزانه و ... می باشد. کارکنان این هتل با میهمانان و توریست های تور استانبول به زبان های ترکی، عربی و انگلیسی صبحت می کنند.

هتل لیون استانبول

اتاق های هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول به طور کلی دارای 104 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سینگل
  • اتاق های دولوکس خانواده
  • اتاق های دبل و یا توئین
  • اتاق های تریپل
  • سوئیت ها

برای طراحی و دکوراسیون اتاق ها از رنگ های طبیعی و مبلمان چوبی مدرن استفاده شده. میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول به صورت شبانه روزی در اتاق ها پذیرایی و سرویس دهی می شوند. از جمله امکاناتی که برای اتاق ها ارائه شده میتوان به سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، تلفن، گاوصندوق، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، میزکار، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل لیون استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لیون استانبول

 هتل لیون استانبول دارای یک رستوران به اسم کهکشان با ظرفیت 200 نفر و یک بار کوچک به اسم ونوس می باشد. رستوران کهکشان برای توریست های تور لحظه آخری استانبول انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می کند. بار ونوس نیز نوشیدنی ها را در تراس اختصاصی اش ارائه میدهد. استخر روباز، حمام ترکی، جکوزی، اسپا و ماساژ، تخت های آفتاب گیری و سالن تناسب اندام از امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره نیز می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لیون استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل لیون استانبول

هتل لیون چهار ستاره با میدان تقسیم چهارصد متر و با خیابان استقلال پانصد متر فاصله دارد. به این معنا که بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی و رستوران ها نزدیک به هتل قرار دارند. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل قصر دلماباغچه با دو کیلومتر، مرکز فرهنگی آتاتورک با ششصد متر، برج ساعت دلماباغچه و کلیسای سنت آنتونی آو پاداوا با یک کیلومتر، برج گالاتا با دو کیلومتر، برج دختر با دو کیلومتر و مسجد ایاصوفیه با چهار کیلومتر فاصله می باشند. مراکز تجاری دمیمورن هفتصد متر و بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول با نه کیلومتر فاصله از هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی سبیها 32 کیلومتر و فرودگاه بین المللی آتاتورک دو کیلومتر از هتل لیون استانبول فاصله دارند.