هتل لیل تفلیس : هتل چهار ستاره لیل تفلیس کارکنانی مجرب و حرفه ای داشته که به زبان های گرجی، روسی و انگلیسی مسلط هستند. خدمات و سرویس دهی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان بسیار عالی بوده و سفری به یاد ماندنی را برای شما باقی می گذارد. امکانات و خدماتی که در این هتل برای میهمانان ارائه شده شامل منشی تور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن مراسمات، سالن آرایشی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خودرو الکترونیکی، ورود مجاز حیوانات خانگی و ... می باشند.

هتل لیل تفلیس

اتاق های هتل لیل تفلیس

هتل لیل تفلیس به طور کلی دارای ده اتاق و سوئیت است. این اتاق های بسیار زیبا و راحت طراحی شده و به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره نشیمن جداگانه داشته و برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار به همراه بطری آب رایگان، سستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس اختصاصی، میز آرایش، نظافت روزانه و ... در آن ها فراهم شده اند.

اتاق های هتل لیل تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیل تفلیس

منوی این رستوران شامل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... می باشد. صبحانه های رستوران تنوع خوبی داشته و در فضایی دنج همراه با تزئینات چوبی برای میهمانان سرو می شود. انواع نوشیدنی های مختلف گرم و سرد نیز در کافه بار هتل سرو می شوند. محوطه باز هتل بسیار سرسبز بوده و گلکاری شده است. میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان میتوانند در حیاط روی صندلی ها نشسته و یا چند دقیقه ای در این فضای سرسبز و زیبا قدم بزنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لیل تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل لیل تفلیس

فاصله هتل لیل از سالن تئاتر و باله تفلیس ده کیلومتر و از باغ وحش نیز هشت کیلومتر می باشد. از هتل لیل تفلیس تا فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر فاصله است.