هتل لکسیس سوئیت پنانگ : هتل پنج ستاره لکسیس سوئیت در منطقه بسیار زیبای بایان لپاس قرار دارد. کارکنان هتل لکسیس سوئیت پنانگ، دارای کادر بسیار خوب و فنی بوده که به زبان های انگلیسی، مالزیایی و ... مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور مالزی میتوانند به صورت رایگان از خدماتی مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی استفاده کنند. از دیگر خدمات این هتل میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل لکسیس سوئیت پنانگ

اتاق های هتل لکسیس سوئیت پنانگ

هتل لکسیس سوئیت پنانگ به طور کلی دارای 222 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت های دلوکس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره محیط باز و بسیار تمیزی دارند. امکاناتی که داخل اتاق ها و سوئیت های این هتل برای میهمانان تور ارزان مالزی ارائه شده شامل مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، تراس اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل لکسیس سوئیت پنانگ

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لکسیس سوئیت پنانگ

میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی برای سپری کردن اوقات فراغت خود میتوانند از استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن بازی، سالن کارائوکه، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... در هتل استفاده کنند. در رستوران هتل لکسیس سوئیت پنانگ انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، مالزیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد روی پشت بام سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لکسیس سوئیت پنانگ

دسترسی های نزدیک به هتل لکسیس سوئیت پنانگ

هتل لکسیس سوئیت پنج ستاره در پنانگ، از مرکز خرید کوئینز بی نه کیلومتر و از پل پنانگ چهارده کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز پنج کیلومتر دورتر از فرودگاه بین المللی می باشد.