هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی : این هتل بزرگ و پنج ستاره کوش آداسی، که پیش از این به اسم نوا بیچ کلاب میشناختند، امروزه به یک هتل لوکس و مدرن تبدیل شده. هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی بیشتر امکانات و خدمات خود را از جمله  پذیرش و .. را به صورت شبانه روزی انجام میدهد. همچنین دارای یک سالن بزرگ بوده که شما میتوانید در صورت درخواست از آن برای برگزار کردن مراسمات و نشست های خود استفاده کنید. امکانات دیگری مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ نیز در هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی رایگان ارائه میشود.

هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی

اتاق های هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی

اتاق های این هتل پنج ستاره که مدتی زیادی نیست بازسازی شده اند، امکانات و خدمات جدیدتری نسبت به قبل دارند. از پنجره و تراس اتاق های هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی میتوانید به تماشای دریای زیبای اژه بنشینید. فضای همه اتاق ها کاملا بزرگ بوده و همگی به امکانات سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان دسترسی دارند. هر اتاق یک تلوزیون بزرگ ماهواره ای، یک مینی بار، مبلمان، حمام لوکس و مجهز و ... را دارند و با ارائه خدمات شبانه روزی اقامت راحت را برای شما به ارمغان می آورند.

اتاق های هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی

هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی بعد از بازسازی های انجام شده نیز امکانات تفریحی بیشتری برای میهمانان و توریست ها تور کوش آداسی عرضه کرد. این امکانات شامل 2استخر بزرگ سرپوشیده و البته یک ساحل اختصاصی ، حمام ترکی به همراه ماساژ و اسپا، زمین محصوص تنیس، سونا و جکوزی میباشد. همینطور شمات میتوانید کودکان خود را به پرستار هتل سپرده و کشتی در فروشگاه های کوش آداسی بزنید. هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی سه رستوران خوب و باکیفیت بین المللی داشته که انواع اقسام غذاها را برای شما سرو میکند. هر سه رستوران خدمات خود را به صورت شبانه روزی به اتاق ها انجام میدهند. صبحانه های هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی نیز رایگان میباشد. دو کافه نیز با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در ساحل اختصاصی هتل لو بلو اند ریزورت کوش آداسی قرار دارند.