هتل لجیسی اکسپرس بانکوک : هتل سه ستاره لجیس اکسپرس با فاصله بسیار کمی که به سمت مراکز خرید بانکوک داشته، یکی از بهترین هتل شهر بین توریست ها و گردشگران محسوب می شود. علاوه بر مراکز خرید، جاذبه های گردشگری بسیار خوبی نزدیک به هتل لجیسی اکسپرس بانکوک هستند. خدماتی که این هتل سه ستاره به میهمانان خود ارائه میدهند شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، صرافی و ... می باشند.

هتل لجیسی اکسپرس بانکوک

اتاق های هتل لجیسی اکسپرس بانکوک

هتل لجیسی اکسپرس بانکوک به طور کلی 63 اتاق داشته که به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته

در این اتاق ها بهترین و بروزترین امکانات ارائه شده اند تا میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند در طول اقامت احساس راحتی داشته باشند. از جمله امکانات مشابهی که بین اتاق ها و سوئیت ها ارائه شده میتوان به سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز مطالعه، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل لجیسی اکسپرس بانکوک

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لجیسی اکسپرس بانکوک

در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، چینی، ایتالیایی، عربی، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. کافی شاپ نیز عصرانه های سبک و بسیار خوبی آماده می کند. امکانات رفاهی این هتل برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند شامل استخر، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و سالن بدنسازی می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لجیسی اکسپرس بانکوک

دسترسی های نزدیک به هتل لجیسی اکسپرس بانکوک

از این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی بانکوک سی دقیقه فاصله دارد.