هتل لجند بیزینس باتومی : هتل چهار ستاره لجند بیزینس، هتلی راحت و با امکانات بروز و مناسب در شهر باتومی گرجستان است. امکانات و خدماتی که این هتل برای توریست ها و گردشگرن تور گرجستان ارائه میدهد شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن زیبایی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل لجند بیزینس باتومی

اتاق های هتل لجند بیزینس باتومی

هتل لجند بیزینس باتومی به طور کلی  دارای 109 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اختصاصی

برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان تمام اتاق ها و سوئیت های ین هتل چهار ستاره عایق صدا بوده و تخت های طبی و راحتی دارند. دریای سیاه نیز از تراس و پنجره اتاق ها مشخص است. از امکاناتی که داخل اتاق ها فراهم شده میتوان به حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، مبلمان، چراغ خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان و ... می اشاره کرد.

اتاق های هتل لجند بیزینس باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لجند بیزینس باتومی

در رستوران هتل لجند بیزینس انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی و محلی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در فضای باز تراس با آب و هوای مدیترانه ای روی میز و صندلی های چوبی سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی ارائه شده برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان میتوان استخر سرپوشیده روی پشت بام، استرخ روباز به همراه محوطه مخصوص آفتابگیر، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، سونا خشک، سالن بدنسازی و ... را نام برد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لجند بیزینس باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل لجند بیزینس باتومی

از این هتل چهار ستاره تا دریاچه نوری گلی یکی کیلومتر، تا کوه فریا و رود روان کوروخی سه کیلومتر، آکوا پارک هشت کیلومتر، برج الفبا و پارک میراکل چهار کیلومتر فاصله است. همینطور فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل لجند بیزینس باتومی نیز دو کیلومتر می باشد.