هتل لامارتین استانبول : هتل لامارتین چهار ستاره، با فاصله بسیار کمی از میدان تکسیم و مراکز خرید معروف این منطقه واقع می باشد. تمام امکاناتی که این هتل چهار ستاره به میهمانان تور استانبول خود ارائه میدهد شامل خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و ... می باشند.

هتل لامارتین استانبول

اتاق های هتل لامارتین استانبول

این هتل چهار ستاره، 51 اتاق داشته که به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دولوکس

برای هر 51 اتاق این هتل خدماتی مثل سرویس دهی شبانه روزی و نظافت به صورت روزانه فعال بوده و هرکدام از این اتاق ها عایق صدا هستند. داخل هر اتاق هتل لامارتین استانبول، امکانات خوب و مدرنی مثل مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون، بطری آب معدنی، نسکافه و ... موجود هستند.

اتاق های هتل لامارتین استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لامارتین استانبول

هتل لامارتین، دو رستوران داشته که در هرکدام غذاهای ترکی و چینی به صورت اختصاصی سرو می شود. رستوران کنکورد نیز انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با بالاترین کیفیت، برای میهمانان تور استانبول آماده می کند. دومین رستوران این هتل مینگ گاردن نام داشته که مشغول به سرو غذاهای چینی است. در ادامه امکانات رفاهی این هتل، میهمانان میتوانند چند دقیقه ای را در باغ هتل قدم زده و یا در کتابخانه آن مشغول به خواندن کتاب باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لامارتین استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل لامارتین استانبول

این هتل چهار ستاره از خیابان همیشه شلوغ استقلال، تنها صد متر فاصله دورتر است. همینطور جاذبه های گردشگری معروفی مثل برج گالاتا، در ششصد متری از هتل لامارتین استانبول قرار دارد. ایین هتل بهترین دسترسی را به مراکز تجاری و تفریحی، وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و مترو، رستوران ها و ... دارد.