هتل لازونی بر روی خط ساحل در شاخ طلایی، شبه جزیره تاریخی استانبول قرار دارد و ارائه دهنده المان های از یک زندگی لوکس به مهمانان است اتاقها به صورت منحصر بفرد توسط طراحان بزرگ طراحی و مبله شده است که تلفیقی از سبک اروپایی است، 133 اتاق مهمان در این هتل وجود دارد که تمامی اتاق ها بزرگ و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، اینترنت رایگان، میزکار، صندوق امانات، مینی بار، چای و قهوه ساز، مبلمان زیبا، حمام لوکس و تمیز با محصولات ارایشی بهداشتی معروف، سشوار، حوله، خدمات 24 ساعته اتاق می باشند.

میدان تقسیم در 10 دقیقه ای از هتل است و فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 16 کیلومتر است، شما با یک رانندگی می توانید به تمامی مراکز خرید و گردشگری دسترسی پیدا کنید و در عوض در محیطی آرام و به دور از شلوغی های شهر به استراحت بپردازید.

صبحانه به سبک بوفه در رستوران هتل و غذاهای لذیذ متنوع برای هر نوع سلیقه ای در تراس بام هتل که مشرف به شاخ طلایی است و نوشیدنی ها و میان وعده های که در طول روز می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید همگی با بهترین کیفیت و خدمات آماده پذیرایی از مهمانان است.

مجموعه آبی نیز که شامل استخر جکزی سونا حمام ترکی و ماساژ می باشد در خدمت ارائه بهترین سرویس ها به مسافران جهت اقامتی هرچه بهتر و با کیفیت تر است. همچنین سالن ورزشی، فروشگاه ها، کافی نت، خشکشویی، صرافی، کرایه تاکسی، خدمات 24 ساعته هتل و... همگی در خدمت شما عزیزان می باشد.