هتل لارس پارک استانبول : هتل چهار ستاره لارس پارک استانبول، یک از هتل های خوب و پر رفت و آمد این شهر است. کارکنان این هتل با میهمانان رفتاری حرفه ای داشته و شبانه روزی پذیرش میکنند. برای توریست ها و گردشگران تور استانبول که قصد اقامت در هتل لارس پارک استانبول را دارند، خدماتی مانند ترانسفر فروگاهی، پارکینگ و اینترنت رایگان، صرافی، سالن های جلسه و کنفرانس، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، ترانسفر درون شهری با لیموزین، روزنامه در لابی، آرایشگاه مردانه و زنانه، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان و  ... را ارائه میدهد.

هتل لارس پارک استانبول

اتاق های هتل لارس پارک استانبول

اتاق های این هتل، سال 2015 بازسازی شده و امکانات پیشرفته تری به آن ها اضافه شده. همینطور مجهز به نورگیر بوده و بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند. میهمانان و توریست ها از همه نظر در اتاق ها راحت خواهند بود و امکاناتی نظیر مینی بار به همراه بطری آب معدنی راگیان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان مثل حوله، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، میز اتو، گهواره و تخت تاشو رایگان به همراه سرویس دهی در ساعات مشخص به آن ها ارائه میشود.

اتاق های هتل لارس پارک استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لارس پارک استانبول

این هتل چهار ستاره یکی از زیباترین باغ های استانبول را داشته و به سرسبز بودن در فصل زمستان نیز معروف است. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی، اسپا، باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی و چشمه آب معدنی خود را سرگرم کرده و از اقامت خود در هتل لارس پارک استانبول لذت ببرند. رستوران های هتل صبحانه ها را به صورت سلف سرویس سرو کرده و انوع غذاهای ترکی و بین المللی را برای میهمانان خود آماده میکند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لارس پارک استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل لارس پارک استانبول

با اقامت در هتل لارس پارک استانبول چهار ستاره بهترین دسترسی ها را به مراکز تجاری و تفریحی این شهر خواهید داشت. از هتل لارس پارک استانبول تا میدان معروف تکسیم، 250 متر، تا کاخ توپکاپی و برج گالاتا سه کیلومتر، تا میدان بازار خرید دویست متر تا ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی و خیابان استقلال صد متر راه است. همینطور کمی دورتر، کاخ دلما باغچه با فاصله پنج کیلومتری، مرکز همایش لطفی کردار و سالن کنسرت قرار دارند. فرودگاه بین المللی استانبول نیز سه کیلومتر با هتل لارس پارک راه دارد.