هتل فولین ریزورت پوکت تایلند : هتل سه ستاره فولین ریزورت پوکت تایلند به صورت 24 ساعته میهمانان خود را پذیرش کرده و به آن ها سرویس ارائه میدهد. اینترنت بی سیم و پارکینگ خصوصی، به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه می شوند. از جمله خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند شامل صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نظافت اتاق ها، محوطه های مخصوص غیر سیگاری ها، منشی تور، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس و جلسات با چهل نفر ظرفیت و امکانات مورد نیاز، صرافی و ... می باشند.

هتل فولین ریزورت پوکت تایلند

اتاق های هتل فولین ریزورت پوکت تایلند

هتل فولین ریزورت پوکت تایلند به طور کلی 105 اتاق استاندارد، در ابعاد 24 متر و 38 متری داشته که با سبک تایلندی و رنگ های روشن، دکور و تزئین شده اند. در این اتاق ها امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، نشیمن بزرگ و راحت، مینی بار یا یخچال، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه می شوند.  

اتاق های هتل فولین ریزورت پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فولین ریزورت پوکت تایلند

رستوران این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، تایلندی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف آماده می کند. میهمانان تور تایلند با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل استخر روباز، سالن ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، زمین مخصوص بازی کودکان، باغ سرسبز، سالن ورزشی و ... برخوردارند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فولین ریزورت پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل فولین ریزورت پوکت تایلند

هتل فولین ریزورت سه ستاره، در قسمت غربی ساحل کارون قرار داشته و اقامتی بسیار راحت و لذتبخش را در این منطقه با دسترسی های بسیار راحت به سمت مراکز خرید جانگ سیلون و مرکز خرید سنترال فستیوال بازار کارون، جاذبه های گردشگری مثل پارک دینو، مینی پارک، معبد کارون و ... دارد. هتل فولین ریزورت از فرودگاه بین المللی پوکت، 45 کیلومتر فاصله دارد.