هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند : هتل چهار ستاره فوراما اکسکلوسیو، در مرکز سیلوم قرار داشته و هتل مناسب و بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور تایلند است. از امکانات و خدماتی که این هتل به مهیمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهد میتوان به سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... را نام برد.

هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند

اتاق های هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند

هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند به طور کلی دارای 139 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های پریمیر
  • اتاق های دلوکس
  • سوئیت ها

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره بسیار زیبا و راحت، همراه با رنگ های گرم و آرامش بخش دکور شده اند. امکانات و خدمات ارائه شده بین اتاق ها و سوئیت ها متفاوت بوده اما آنچه بین تمام اتاق ها و سوئیت های یکسان است شامل تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تراس، آشپزخانه، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند

در رستوران هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... در محوطه رستوران و یا و فضای باز سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده آن نیز میتوان به استخر روباز، تراس حمام آفتاب، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند

از این هتل چهار ستاره تا ایستگاه ترن هوایی سه دقیقه و تا ایستگاه ام آر تی سیلوم یک کیلومتر فاصله است. جاذبه های گردشگری، مراکز تجاری و تفریحی و ... خوبی نزدیک به هتل فوراما اکسکلوسیو بانکوک تایلند قرار دارند.