هتل فور سیزنز مسکو روسیه : این هتل پنج ستاره لاکچری در مسکو، سال 2014 بین میدان سرخ، کاخ کرملین و دومای دولتی قرار داشته و از بدو افتتاح اش، به یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پایتخت روسیه تبدیل شد. در بنای هتل که موسکوا نام داشت در سال 1930 ساخته شده بود، بعد ها در سال 2014 این هتل را به گونه ای بازسازی کردند تا طراحی داخلی آن دست نخورده باقی بماند به همین خاطر بیشتر طراحی آن قدیمی اما زیباست. بیشتر توریست ها و گردشگران تور روسیه که میخواهند از اقامت خود لذت ببرند و امکاناتی که هتل در اختیارشان قرار میدهد مهم است، هتل فور سیزنز مسکو روسیه را برای اقامت انتخاب میکنند. این هتل چندین سالن جلسه و ملاقات داشته و همینطور مراسمات شما را نیز برگزار می کند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان بوده و از دیگر امکانات آن میتوان به خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، پذیرش شبانه روزی، سرویس دهی 24 ساعته و ... اشاره کرد.

هتل فور سیزنز مسکو روسیه

اتاق های هتل فور سیزنز مسکو روسیه

هتل فور سیزنز مسکو روسیه 180 اتاق لوکس، 41 سوئیت مجلل و باشکوه و چهل اتاق با 55 متر مربع متراژ داشته که بهترین و زیباترین دیزاین ها را بین دیگر هتل های اطراف دارند. طراحی اتاق های این هتل برگرفته از عناصر سازه روسی از هتل موسکاوا اصلی است. حتی سنگ استفاده در حمام های این هتل از مرمر بوده و طراحی های تاریخی هتل مسکاوا روی آن نقش بسته است. بین تمام اتاق ها و سوئیت ها، یک سری امکانات مشابه مثل تلویزیون ماهواره ای بزرگ، مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام های اختصاصی، گاوصندوق شخصی و خیلی امکانات مدرن دیگر وجود دارند تا اقامتی رویایی و لوکس را به میهمانان تور روسیه ارائه دهند.

اتاق های هتل فور سیزنز مسکو روسیه

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فور سیزنز مسکو روسیه

در این هتل پنج ستاره، پنج رستوران وجود داشته که تاپ ترین آن ها، رستوران کواردوم، با انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران بیسترو، با انواع غذاهای روسی و بین المللی پذیرای میهمانان تور روسیه هستند. بار این هتل نیز مسکووسکی نام داشته و انواع نوشیدنی ها را برای میهمانان آماده می کند. پیشنهاد لست تورز برای میهمانان تور روسیه با اقامت در این هتل، صرف یک وعده غذایی، در رستوران معروف و بسیار شیک کواردوم است. در کنار این رستوران های شیک و لاکچری، انواع امکانات رفاهی، برای رفاه و سرگرمی میهمانان در طول سفر بوجود آمده است مثل چهارده اتاق درمان و ماساژ، سالن اسپا، سالن مو و ناخن، سالن ورزشی، سونا و جکوزی، دو سالن آموزش رقص و یک استخر.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فور سیزنز مسکو روسیه

دسترسی های نزدیک به هتل فور سیزنز مسکو روسیه

این هتل پنج ستاره در فاصله چند قدمی با میدان سرخ و تئاتر معروف بولشوی دارد. همینطور با اقامت در این هتل رویایی علاوه بر جاذبه های گردشگری مسکو، به راحتی به فرودگاه بین المللی این شهر نیز دسترسی داشته باشید.