هتل فور سیزن گوانجو چین : هتل پنج ستاره گوانجو در چین، یکی از بهترین هتل هایی است که میتوان به معنای واقعی کلمه در آن رویایی و راحت اقامت داشت. کارکنان این هتل به زبان های چینی، روسی، انگلیسی، و عربی با توریست ها و گردشگران تور چین صبحت می کنند. از خدماتی که این هتل پنج ستاره در اختیار میهمانان خود قرار میدهد میتوان به سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی، سالن کنفرانس و مراسمات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل فور سیزن گوانجو چین

اتاق های هتل فور سیزن گوانجو چین

اتاق ها و سوئیت های هتل فور سیزن گوانجو چین به تعداد 344 عدد، به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دولوکس کینگ
  • اتاق های سوپریر کینگ
  • اتاق های تاور کینگ
  • سوئیت ها

هر 344 اتاق و سوئیت این هتل پنج ستاره دارای پنجره های بزرگ و دلبازی بوده و بسیار تمیز هستند. همینطور فضای نشیمن بزرگی هم دارند. داخل همه اتاق ها و سوئیت های هتل فور سیزن گوانجو چین امکانات یکسانی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... وجود دارند.

اتاق های هتل فور سیزن گوانجو چین

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فور سیزن گوانجو چین

این هتل پنج ستاره چند رستوران به نام ها کچ، کوموی، مندو، یویوهین، و آتریوم دارد. در رستوران کچ این هتل، انواع و اقسام غذاهای دریایی را در مرتفع ترین قسمت هتل میل می کنید. رستوران کوموی نیز با چشم انداز بسیار زیبایی که به سمت رودخانه پیرل داشته انواع غذاهای ژاپنی را برای میهمانان و توریست های تور چین سرو می شوند. اما در رستوران یویوهین، سرآشپز بین المللی، غذاهای محلی آماده می کند. در کافه آتریوم و کافه مندو نیز انواع نوشیدنی ها، دسرها، شیرینی ها و عصرانه های سبک و مختلف ارائه می شوند. برای سرگرمی و تفریح میهمانان امکانات سرگرم کننده بسیار خوبی ارائه شده اند مثل سونا و جکوزی، استخر روباز، استخر موج دار، دوچرخه، سالن بدنسازی و ... .

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فور سیزن گوانجو چین

دسترسی های نزدیک به هتل فور سیزن گوانجو چین

از این هتل پنج ستاره تا جاذبه های گردشگری شهر گوانگجو چین مثل استادیوم تینهه چهار کیلومتر، تا قصر سیتیک پنج کیلومتر، تا پارک یوکسیو هشت کیلومتر و تا رودخانه گیرل فاصله بسیار کمی دارد. همینطور فرودگاه بین المللی گوانگجو نیز در فاصله چهارده کیلومتر از هتل فور سیزن گوانجو چین می باشد.