هتل فلامینگوی کیش : هتل چهار ستاره فلامینگوی کیش در سال 1376 با 24000 متر مربع مساحت ساخته شده و دو فاز ویلایی و هتلی دارد. محوطه بسیار زیبای هتل که با آبنماها، باغچه، درختکاری و مجسمه های فلامینگو طراحی شده است، یکی از دلایل انتخاب این هتل بین توریست ها و گردشگران تور کیش، برای اقامت است. این هتل فضای سرسبزی داشته و آلاچیق های بسیاری دارد. این هتل به خاطر رفتار بسیار خوب کارکنان و خدماتی که ارائه میدهند نظر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن احتماعات و ... یکی از هتل های پرطرفدار در کیش است.

هتل فلامینگوی کیش

اتاق های هتل فلامینگوی کیش

هتل فلامینگوی کیش، به طور کلی دارای 220 اتاق و سوئیت در پنج طبقه بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های تخت دبل
  • اتاق های سه نفری
  • اتاق های یک تخت دبل
  • اتاق های دو تخت سینگل
  • اتاق های چهار نفره
  • سوئیت ها

از جمله امکانات و خدمات این اتاق ها و سوئیت ها برای توریست ها و گردشگران تور کیش شامل سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل فلامینگوی کیش

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فلامینگوی کیش

در رستوران این هتل پنج ستاره انواع غذاهای، پیش غذاها، سالاد و دسرهای مختلف برای میهمانان و توریست های تور کیش سرو می شوند. غذاهای این هتل ایرانی و بین المللی هستند. در کافی شاپ هتل نوشیدنی ها و غذاهای سبک در فضای دوستانه و دنج کافه و یا فضای باز سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فلامینگوی کیش

دسترسی های نزدیک به هتل فلامینگوی کیش

از این هتل چهار ستاره کیش تا اسکله تفریحی فاصله بسیار کوتاهی است. بنابراین توریست ها و گردشگران تور کیش هیچگاه حوصله شان سر نرفته و هر وقت بخواهند با پیاده روی کوتاهی به اسکله رسیده و از تفریحاتی مثل جت اسکی سواری، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و ... را داشته باشند. از مراکز تجاری نزدیک نیز میتوان به مرکز خرید زیتون، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید بیست، مرکز خرید مروارید و مرکز خرید مریم اشاره کرد. مرکز تفریحی بولینگ مریم نیز تنها ده دقیقه فاصله تا هتل فلامینگوی کیش دارد.