هتل فلامینگو گروپ تفلیس : هتل سه ستاره فلامینگو گروپ هتلی معقول و مناسبی در تفلیس بوده که هزینه اقامت در آن بسیار مناسب است. توریست های و گردشگران تور گرجستان با اقامت خود در این هتل نسبت به هزینه که می کنند، امکانات بروز و بسیار خوبی دریافت می کنند. هتل فلامینگو گروپ، یکی از بهترین هتل های سه ستاره در تفلیس بوده و امکانات و خدماتی که به میهمانان خود ارائه میدهد شامل خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... می باشند. همینطور کارکنان آن به زبان های انگلیسی و گرجی مسلط هستند.

هتل فلامینگو گروپ تفلیس

اتاق های هتل فلامینگو گروپ تفلیس

هتل فلامینگو گروپ تفلیس در کلی ده اتاق داشته به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

اتاق های استاندارد

اتاق های خانوادگی

تمام اتاق های این هتل دارای تراس اختصاصی، با چشم انداز بسیار زیبایی از باغ و یا شهر هستند. پرسنل این هتل سه ستاره به صورت شبانه روزی به میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان سرویس دهی می کنند. برای همه اتاق های هتل فلامینگو گروپ تفلیس امکانات مشابهی نظیر تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... فراهم شده اند.

اتاق های هتل فلامینگو گروپ تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فلامینگو گروپ تفلیس

میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان در رستوران این هتل سه ستاره میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف میل کنند. همینطور میتوانند اوقات فراغت خود را در تراس و یا باغ سرسبز هتل فلامینگو گروپ تفلیس بگذرانند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فلامینگو گروپ تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل فلامینگو گروپ تفلیس

از این هتل سه ستاره میدان فریدام یک مایل فاصله است. جاذبه هایی مثل سالن تئاتر روستاولی، سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس دو مایل می باشد. فرودگاه بین المللی تا هتل فلامینگو گروپ تفلیس شش مایل فاصله دارد.