هتل فلامینگو بای لیک مالزی : یکی از بهترین و آرام ترین اقامتگاه های در کوالالامپور مالزی در کنار دریچه طبیعی آمپانگ، هتل فلامینگو بای لیک مالزی است. این هتل چهار ستاره امکانات بسیار خوبی نظیر اینترنت و پارکینگ را به صورت رایگان در اختیار میهمانان خود میگذارد. همینطور دسترسی بسیار خوبی به مراکز تچاری و تفریحی کوالالامپور دارد.

اتاق های هتل فلامینگو بای لیک مالزی

یکی از زیباترین و بهترین چشم اندازهای شهر ازآن اتاق ها و سوئیت های هتل فلامینگو بای لیک مالزی است. اتاق های هتل فلامینگو بای لیک مالزی بسیار مدرن و گرم دکور شده و از امکانات خوبی مثل تهویه هوا، اینترنت رایگان، میزتوالت کامل و مجهز، تلوزیون، مینی بار یا یخچال، آشپزخانه، خدمات شبانه روزی، تراس اختصاصی با بهترین چشم انداز از دریاچه و .... برخوردار است.

اتاق های هتل فلامینگو بای لیک مالزی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل فلامینگو بای لیک مالزی

خدمات و امکانات بسیار خوبی برای سرگرمی توریست ها و گردشگران تور مالزی در نظر گرفته شده مثل زمین بازی تنیس، استخر در فضای باز، سالن بدنسازی، مرکز اسپا و ... . رستوران های هتل فلامینگو بای لیک مالزی صبحانه ی ترکیبی از ایرانی و مالزی برای شما سرو خواهد کرد. همینطور کافه های آن نوشیدنی های گرم و سرد خوبی را برای شما سرو میکنند

امکانات تفریحی و رستوران های هتل فلامینگو بای لیک مالزی

آدرس هتل فلامینگو بای لیک مالزی

5, Tasik Ampang, Jalan Hulu Kelang, 68000 Ampang Jaya, Selangor, Malaysia