هتل فانتاسیا در کوش آداسی : هتلی قدیمی اما لوکس که ساخت آن شش میلیون دلار هزینه برده است، هتل فانتاسیا در کوش آداسی میباشد. این هتل بهترین هتل کوش آداسی بوده و پنج ستاره دارد. امکانات و خدماتی مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی در هتل فانتاسیا در کوش آداسی رایگان ارائه میشود. بسیاری از هتل های شهر کوش آداسی ساحل اختصاصی دارند، هتل فانتاسیا در کوش آداسی نیز ساحل اختصاصی با دریای اژه را داشته که این هتل را خاص تر میکند. پذیرش در هتل فانتاسیا در کوش آداسی شبانه روزی میباشد.

هتل فانتاسیا در کوش آداسیهتل فانتاسیا در کوش آداسی

اتاق های هتل فانتاسیا در کوش آداسی

اقامتگاه های این هتل شامل سوئیت و اتاق میباشد. اتاق های هتل فانتاسیا در کوش آداسی مجهز به سیستم تهویه هوای پیشرفته، اینترنت بی سیم رایگان و منظره زیبایی به سمت دریا و ساحل را دارد. امکانات داخلی دیگر این هتل شامل فضای بزرگ، طراحی دکوراسیون زیبا، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون ماهواره ای، حمام لوکس و مجهز و البته اتاق های غیر سیگاری برای افرادی آلرژی دارند. خدمات به اتاق ها به صورت شبانه روزی ارائه میشود

اتاق های هتل فانتاسیا در کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل فانتاسیا در کوش آداسی

این هتل سرگرمی های بسیای برای توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی ترتیب داده که شامل باشگاه بدنسازی، 2زمین بازی برای ورزش تنیس، مدرسه شنا، استخر سرباز و سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، غواصی، بیلیارد و بازی های مهیج و چتر بازی و اسکی روی آب که از امکانات تفریحی ویژه این هتل میباشند. رستوران های فیشنت و سوفی هتل فانتاسیا در کوش آداسی غذاهای آسیایی و بینظیری را برای شما سرو میکنند. همینطور رستوران پالم و رستوران پین انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ترکی، و رستوران پیازیتا انواع غذاهای ایتالیایی را برای میهمانان خود سرو خواهد کرد.