هتل عسکر باکو : هتل سه ستاره عسکر میهمانان و توریست های تور باکو را به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. این هتل کارکنانی حرفه ای و آموزش دیده داشته که برای میهمانان تور باکو امکانات و خدماتی نظیر سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، صرافی، آسانسور، منشی تور، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نظافت به صورت روزانه و ... ارائه میدهند.

هتل عسکر باکو

اتاق های هتل عسکر باکو

هتل عسکر باکو در مجموع 53 اتاق و سوئیت با طراحی کلاسیک و شیک برای توریست ها و گردشگران تور باکو دارد. این اتاق ها هرکدام دارای امکانات مشابهی مثل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، حمام اختصاصی، مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز، آشپزخانه، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه و ... هستند.

اتاق های هتل عسکر باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل عسکر باکو

رستوران هتل عسکر برای میهمانان تور باکو خود غذاهای باکیفیت و بسیار خوب آذربایجانی، اروپایی، محلی، آسیایی و ... را با انواع و اقسام نوشیدنی های مختلف سروی میکند. سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و استخر از جمله امکانات رفاهی این هتل سه ستاره برای توریست ها و گردشگران تور باکو آذربایجان هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل عسکر باکو

دسترسی های نزدیک به هتل عسکر باکو

میهمانان تور باکو در هتل عسکر سه ستاره به یکی از معروف ترین بلوار های این شهر تنها دو دقیقه فاصله دارد. همینطور مرکز خرید مترو پارک نیز در فاصله پانزده دقیقه ای از این هتل می باشد. ایستگاه مترو نریمانوف از هتل عسکر چهارصد متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی حیدر علی اوف در فاصله شانزده کیلومتری از هتل عسکر باکو قرار می باشد.