هتل صدف دبی : هتل 3 ستاره صدف دبی در چند صد متری بازار مرشید و گلد سوک قرار دارد. این هتل برای میهمانان خود امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاه کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی، نظافت روزانه و ... ارائه میدهند. تمامی این ویژگی ها باعث منحصر به فرد شدن هتل صدف از نظر توریست ها و گردشگران تور دبی شده است.

هتل صدف دبی

اتاق های هتل صدف دبی

هتل صدف دبی به طور کلی دارای شصت اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد سینگل
  • اتاق های استاندارد سینگل
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های جونیور

تمامی آنها به سبک های متفاوتی با یکدیگر تزیین شده اند که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند اتاق دلخواه خود را در بین این اتاق ها پیدا کند. و افرادی که برای کار آمده اند می توانند در اتاق های مخصوص که دارای امکاناتی همچون : میز کار و صندلی چرخدار و ... است ساکن بشوند؛ و برای کسانی که مشکلات کمری دارند هم اتاق های مخصوص دارند. از جمله امکانات داخل این اتاق ها برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوان به سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل صدف دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل صدف دبی

رستوران هتل صدف دبی برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و عربی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می کند. امکانات سرگرم کننده موجود برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری دبی شامل استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، تنیس، ساحل اختصاصی، سونا و جکوزی، سالن بازی مخصوص کودکان، استخر مخصوص کودکان، کرایه دوچرخه، ماساژ و اسپا، بیلیارد، ورزش های آبی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل صدف دبی

دسترسی های نزدیک به هتل صدف دبی

این هتل سه ستاره با فاصله کمی با ایستگاه مترو یونیون قرار داشته که می توان با یک پیاده روی کوتاه به این ایستگاه رسید. از هتل تنها چند دقیقه با مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا فاصله است. برج العرب نه کیلومتر، مرکز خرید توئین تاورز ششصد متر، مرکز خرید الغریر سیثد متر، بازار ادویه و طلا دو کیلومتر و دبی مال نیز ده کیلومتر با هتل فاصله دارد. از هتل صدف دبی تا فرودگاه بین المللی پنج کیلومتر راه است.