هتل شی اند هی گوانجو : هتل شی اند هی گوانجو درست روبروی رودخانه معروف مروارید قرار داشته، به همین خاطر چشم اندازی هم به سمت این رودخانه دارد. این هتل چهار ستاره میتواند برای توریست ها و گردشگران تورهای چین که به دنبال مراکز تجاری و تفریحی در این شهر هستند بسیار مناسب است. از امکانات و خدماتی که کارکنان حرفه ای این هتل به میهمانان خود ارائه میدهند، میتوان به پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، خدمات به معلولین، خشکشویی و اتوشویی و ... اشاره کرد.

هتل شی اند هی گوانجو

اتاق های هتل شی اند هی گوانجو

هر 45 اتاق  این هتل، پنجره های بزرگ و قدی و سرتاسری داشته که به سمت منظره زیبا و خوب، رودخانه مروارید هم چشم انداز دارد. مبلمان و وسایل این هتل بسیار شیک بوده و دکوراسیون آن بسیار مدرن است. داخل هر اتاق و سوئیت از این هتل امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم بهداشتی و آرایشی، میزمطالعه و ... موجود است.

اتاق های هتل شی اند هی گوانجو

دسترسی های نزدیک به هتل شی اند هی گوانجو

با اقامت در این هتل چهار ستاره با موزه گوانجو یک کیلومتر، با گوانجو جی تی لند پلازا نهصد متر و تا مرکز خرید میکسی 350 متر فاصله دارد. همینطور از هتل شی اند هی گوانجو تا فرودگاه بین المللی این شهر 45 دقیقه راه است.

دسترسی های نزدیک به هتل شی اند هی گوانجو