هتل شرایتون پالاس مسکو : هتل پنج ستاره شرایتون پالاس، یکی از هتل هایی بوده که که همیشه به بهترین اقامت را برای میهمانان و توریست های تور روسیه برقرار کرده و تعطیلات آن ها را لوکس تر و بهتر کرده است. قرار داشتن در خیابان اصلی مسکو نیز یکی دیگر از دلایل جذب توریست ها و گردشگران به سمت این هتل لوکس و فوق العاده است. هتل پنج ستاره شرایتون، برای میهمانان تجار خود اتاق های جلسه و کنفرانس مجهز ارائه می دهد. همینطور از دیگر خدمات خوب آن میتوان به ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه در لابی، اینترنت رایگان، برنامه گشت و گذار و فروشگاه سوغاتی و هدایا اشاره کرد.

هتل شرایتون پالاس مسکو

اتاق های هتل شرایتون پالاس مسکو

هتل شرایتون پالاس مسکو، 215 اتاق بزرگ، راحت و جادار داشته. این اتاق ها مجهز به پنجره های عایق صدا هستند و اجازه نمی دهند در هنگام استراحت، صدایی مزاحمتان شود. خدمه هتل شرایتون پالاس، به میهمانان تور مسکو خود شبانه روزی سرویس دهی می کنند. همینطور داخل اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تلفن و ... موجود است.

اتاق های هتل شرایتون پالاس مسکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل شرایتون پالاس مسکو

این هتل، رستوران های بین المللی خوبی از جمله ولادیمیر داشته که انواع و اقسام غذاهای روسی و بین المللی را در فضایی آرام و مدرن برای میهمانان خود آماده میکند. بار معروف پیانو نیز با غذاهای متنوع ژاپنی از شما پذیرایی می کنند. در کنار رستوران و بار، یک باشگاه بدنسازی شبانه روزی نیز دارد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل شرایتون پالاس مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل شرایتون پالاس مسکو

با انتخاب هتل شرایتون پالاس، در خیابان اصلی شهر مسکو، یعنی Tverskaya ‎‏ اقامت خواهید داشت. این هتل از میدان سرخ معروف سه کیلومتر فاصله دارد. همینطور ایستگاه مترو Belorusskaya در سیصد کیلومتری قرار داشته و با استفاده از آن میتوانید به کاخ باشکوه کرملین و تئاتر مشهور بولشوی برسید. همینطور با این مترو، به راحتی به فرودگاه بین المللی با 35 دقیقه مسافت خواهید رسید.