هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره شاین پالاس، در سال 2013 افتتاح شده و از کارکنان مجرب و حرفه ای برای سرویس دهی به میهمانان خود استفاده کرده است. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و روسی مسلط هستند. خدمات خوب این هتل نسبت به قیمت پایینی که دریافت می کند، بسیار مناسب است. از امکانات و خدماتی که این هتل سه ستاره به میهمانان و توریستهای تور ارزان گرجستان ارائه میدهد میتوان پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه در لابی و ... را نام برد.

هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان به طور کلی دارای هفده اتاق به دو صورت زیر می باشد :

  1. اتاق های استاندارد
  2. اتاق های خانوادگی

تمام اتاق های این هتل سه ستاره مجهز به امکانات پیشرفته و بسیار خوبی بوده تا میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان احساس خوبی در اتاق ها داشته باشند. امکانات ارائه شده در این اتاق ها شامل اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، مبلمان، تخت خواب راحت، تلفن، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

در رستوران هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، اروپایی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان سرو می شود. از جمله امکانات رفاهی این هتل که موجب سرگرمی میهمانان نیز می شوند، میتوان به استخر، میز بیلیارد، سنا و جکوزی، تراس حمام آفتاب، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

این هتل سه ستاره از ایستگاه مترو ساراجیشولی، دویست متر فاصله داشته و نزدیک به بسیاری از جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر می باشد.