هتل شانگریلا دبی : این هتل 5ستاره در خیابان شیخ زائد و نزدیک به برج العرب، هر آنچه که مسافران در طول اقامت نیاز دارند را ارائه میدهد. شما میتوانید بدون رزرو و پرداخت هزینه ای پارکینگ خصوصی داشته باشید. همچنین اینترنت نیز در همه جای هتل به صورت رایگان در دسترس میباشد. برای زوج هایی که میخواهند ماه عسل خود را در دبی بگذرانند، هتل شانگریلا دبی ‏یک سوئیت مخصوص ماه عسل نیز برای این موقعیت ها فراهم کرده است. کارکنان هتل به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه میدهند و به چند زبان فیلیپینی، رومانیایی، ایتالیایی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ‏عربی ‏صحبت میکنند.

اتاق های هتل شانگریلا دبی ‏:

اتاقهای این هتل هرکدام امکانات لوکسی را به میهمانان خود میدهد. دکوراسیون هتل به شکل هندسی بوده و داخل هر اتاق تلوزیون ماهواره ای، حمام مجهز و میزکار به علاوه تهویه هوای مناسب و اتاق های خانواده و بدون سیگار نیز موجود است.

اتاق های هتل شانگریلا دبی

رستوران های هتل شانگریلا دبی ‏:

غذاهای سنتی را در رستوران های Shang Palace و غذاهای لذیذ ایتالیایی و دریایی را در رستوران بی نظیر Don Alfonso 1890 میل کنید. برای داشتن بعد از ظهری آرام و دلپذیر، سالن iKandy را به شما پیشنهاد میکنیم.

رستوران های هتل شانگریلا دبی

امکانات تفریحی هتل شانگریلا دبی ‏:

این هتل به علاقه مندان تور دبی به ورزش اهمیت زیادی داده به طوری برای ورزش های تنیس و اسکواش و همینطور شنا در استخر سرپوشیده، یک زمین مخصوص تهیه کرده. همچنین باشگاه کامل به همراه ورزش هایی که برای قلب و عروق مناسب است را دارد. برای رفع خستگی و استراحت مرکز سلامتی و اسپا را با داروهای چینی رزرو کنید.

فرودگاه بین المللی تا دبی یک ربع فاصله داشته و تا دبی مال فاصله کمی دارد.

امکانات تفریحی هتل شانگریلا دبی

آدرس هتل شانگریلا دبی ‏:

Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates