هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین : بین هتل هایی که همیشه مورد توجه توریست ها و گردشگران تور چین در شهر پکن قرار میگیرد، هتل شانگری لا چاینا ورلد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره این شهر است. یکی از مزیت های فوق العاده این هتل پنج ستاره برای تجار و بازرگانان بین المللی، قرار داشتن مرکز تجارت جهانی چین نزدیک به هتل است. تمامی نقاط این هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین را اینترنت بی سیم رایگان پوشش میدهد. همینطور برای افراد غیر سیگاری اتاق های پاک و برای افراد سیگاری، مکان های مخصوص سیگار کشیدن دارد. خدمه هتل به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و از کودکان شما به خوبی نگهداری می کنند. در این هتل میتوانید هر آنچه میخواهید داشته باشید از جمله صرافی، سالن آرایشگاه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسه  صورت مجهز، خدمات برای افراد معلول و کم توان، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ...  

هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین

اتاق های هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین

این هتل پنج ستاره پکن، 716 اتاق و سوئیت داشته که بسیار مدرن دکور شده و دارای امکانات داخلی بسیار خوبی مثل مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان و ... می باشد. همینطور سرویس دهی به اتاق ها به صورت شبانه روزی و نظافت روزانه انجام می شود.

اتاق های هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین

 رستوران های خوبی از جمله رستوران معروف آریا به همراه موسیقی زنده به سبک جاز در هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین قرار داشته که دارای منوی غذایی اروپایی، سنتی و بین المللی هستند. از امکانات تفریحی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور چین میتوان به استخر سرپوشیده، زمین تنیس، سالن ورزشی برای انواع ورزش های ایروبیک، ژیمناستیک، سالن ماساژ، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین

دسترسی های نزدیک به هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین

از هتل شانگری لا چاینا ورلد پکن چین تا توریستی ترین شهر پکن، شهر ممنوعه و میدان تاین آن من، تنها پانزده دقیقه با ماشین راه است ترافیک نباشد. ان هتل با مرکز تجارت جهانی همانطور که گفته شد، فقط چند قدم فاصله دارد. ایستگاه مترو نیز در سه کیلومتری و تا فرودگاه بین المللی این شهر 45 دقیقه راه است.