هتل سیرا گراند پوکت : هتل سیرا گرند، یکی از هتل های ساحل معروف و توریست پسند پاتونگ است که با قرار داشتن در بهترین منطقه از شهر و چشم انداز به سمت دریا و آب و هوای بکر، یکی از پرطرفدارترین هتل های اطراف شناخته میشود. از امکاناتی که این هتل برای میهمانان و توریست های تور پوکت ارائه میدهد، میتوان به سالن کنفرانس و جلسه، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، خشکشویی و لباسشویی، نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل سیرا گراند پوکت

 اتاق های هتل سیرا گراند پوکت

هتل چهار ستاره سیرا گرند، 99 اتاق خانوادگی، استاندارد و سوئیت های مختلف داشته که هرکدام از آن ها با مد روز دکور و طراحی شده اند. برای اتاقها علاوه بر امتیازات ویژه ای که دارند، امکانات یکسانی مثل گاوصندوق، حمام اختصاصی، تراس اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، تلفن، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و ارایشی، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... وجود دارد.

‏ اتاق های هتل سیرا گراند پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیرا گراند پوکت

رستوران ها و کافه های هتل سیرا گراند پوکت منوی غذایی تایلندی و بین المللی برای میهمانان خود داشته، همینطور کافه آن در کنار استخر روباز خود انواع نوشیدنی ها و آبمیوه ها را سرو میکند. میهمانان و توریست های تور پوکت که در این هتل اقامت دارند میتوانند از تراس حمام آفتاب، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و آبگرم و ... از این هتل استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیرا گراند پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل سیرا گراند پوکت

این هتل چهار ستاره از ساحل تری سه کیلومتر، از مرکز خرید جونگ سیلون سیصد متر و همینطور از فرودگاه بین المللی شهر پوکت 24 کیلومتر فاصله دارد.