هتل سیتی سیزن دبی : این هتل چهار ستاره در مرکز شهر دبی قرار دارد و بهترین هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی است. هتل سیتی سیزن دبی در منطقه تجاری و تاریخی دیره قرار داشته و برای میهمانان خود خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهند. در آخر پیشنهاد من به شما این است که اگر می خواهید بهترین ها را در مسافرت خود کسب و تجربه کنید با یک تور ارزان دبی ما همسفر شوید.

هتل سیتی سیزن دبی

اتاق های هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی به طور کلی دارای 180 اتاق و سوئیت در دوازده طبقه بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دولوکس
  • اتاق های پریمیوم
  • سوئیت های یک خوابه
  • سوئیت هال خانوادگی

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های لوکس و مدرن دارای ویژگی های منحصر به فرد در امکانات و سبک های خاص در طراحی هستند که با سبک های مدرن طراحی و تزیین شده و رنگ های دیوار ها و وسایل داخل اتاق حتی مبلمان ها رنگ های خنثی هستند و این باعث می شود که شما از سبک اتاق ها خسته نشوید و حوصله سربر نباشد. در تمام اتاق های هتل سیتی سیزن دبی تلوزیون های صفحه تخت و ماهواره ای قرار دارد. یکی دیگر از امکانات این هتل پانومرهای کف به سقف و سقف به کف پنجره ای است که باعث زیباتر و پر نور تر شدن اتاق ها می شود. امکاناتی که به صورت یکسان در اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره ارائه شده شامل اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان چوبی، سیستم تهویه هوا و ... می باشند.

اتاق های هتل سیتی سیزن دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتی سیزن دبی

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند در هتل سیتی سیزن دبی تجربه ای عالی در استخر روباز آفتاب کندو داشته باشید. باشگاه بدنسازی سیتی سیزنز در هتل سیتی سیزن دارای امکانات محدودی است، اما یک چیز آن باعث شده که به یک باشگاه منحصر به فرد تبدیل شود آن هم اینکه آن را در پشت بام این هتل ساخته اند و می توانند بعد از آن سریعا به داخل استخر آب گرم که در کنار خود باشگاه قرار گرفته است بروند. دیره شهری عالی است  برای مسافرانی که برای کسب و کار ، گشت و گذار و خرید آمده اند . و اما می رسیم به رستوران ها؛ هتل سیتی سیزن دبی رستوران های متعددی دارد که یکی از آنها به نام فصل بسیار مشهور است. در رستوران غذاهایی که سرو می شود بستگی به فصلی که در آن قرار داد درست می شود که همین باعث شده که این نام به این رستوران تعلق بگیرد. دیگر رستوران های هتل سیتی سیزن دبی بیشتر به صورت محلی غذا ها را پخت می کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتی سیزن دبی

دسترسی های نزدیک به هتل سیتی سیزن دبی

از این هتل چهار ستاره تنها کمتر از 500 متر با دیره فاصله بوده و تنها با پنج دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه مترو رسید. مرکز خرید دیره نیز تنها چند قدم با هتل فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی دبی تا هتل سیتی سیزن ده دقیقه راه است.