هتل سیتی ‌مکس دبی : این هتل سه ستاره در خیابان شیخ زاید، یکی از معروف ترین خیابان های شهر قرار داشته و جزو هتل های زنجیره ای سیتی مکس است. خبر خوب برای توریست ها و گردشگرانی که تور دبی خود را همراه با هتل مکس سیتی رزرو کرده اند، درست روبروی بزرگ ترین مرکز خرید این شهر، امارات مال قرار دارند. همینطور ساحل جمیرا نیز با کمترین فاصله از هتل می باشد. خدمه هتل سیتی مکس، به صورت شبانه روزی میهمانان تور دبی را پذیرش کرده و امکاناتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فروگاهی و درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، اتاق های جلسه و کنفرانس، سالن مراسمات، صرافی و ... برای آن ها ارائه میدهند.

هتل سیتی ‌مکس دبی

اتاق های هتل سیتی ‌مکس دبی

هتل سیتی ‌مکس دبی به طور کلی 376 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های ویژه معلولین

هرکدام از این 376 اتاق، دارای ویژگی سرویس دهی شبانه روزی بوده و به صورت روزانه نظافت می شوند. میهمانان تور دبی داخل این اتاق ها از امکانات بسیار خوبی مثل اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... برخوردار خواهند بود.

اتاق های هتل سیتی ‌مکس دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتی ‌مکس دبی

رستوران ها و کافی شاپ های بسیاری در هتل سیتی مکس هستند مثل رستوران سیتی کاقه که به صورت شبانه روزی برای توریست ها و گردشگران تور دبی انواع غذاهای بین المللی، عربی و آسیایی را سرو می کند. رستوران آلاکارته کلاپات نیز غذاهای هندی، رستوران سایزینگ وک غذاهای تایلندی،سنگاپور، چینی، ویتنامی و ژاپنی را برای میهمانان خود آماده می کند. کافه هادل نوشیدنی های محلی و بین المللی به همراه غذاهای سبک و کافه مکس موزیک انواع نوشیدنی ها را به همراه موزیک زنده و دی جی و سرو می کند. این هتل چهار ستاره به عنوان تفریح و سرگرمی، امکاناتی مثل استخر روباز روی پشت بام، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، حمام ترکی و ... به میهمانان تور دبی ارائه میدهد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتی ‌مکس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل سیتی ‌مکس دبی

هتل سه ستاره سیتی مکس از مرکز شهر شانزده کیلومتر و از ایستگاه مترو پانصد متر فاصله دارد. از جاذبه های تفریحی و گردشگری نزدیک به این هتل میتوان مرکز اسکی با سیصد متر، پارک البرشا با دو کیلومتر و برج العرب با پنج کیلومتر را نام برد. بازار امارات نیز در پانصد متری از هتل قرار دارد. از هتل سیتی مکس دبی تا فرودگاه بین المللی این شهر سی کیلومتر فاصله است.