هتل سیام بای شور پاتایا : هتل سیام بای شور پاتایا در کنار پیاده رو ای در منطقه Cholburi پاتایا قرار دارد. این هتل چهار ستاره از مجهزترین هتل های شهر بوده و مورد پسند بسیاری از توریست ها و گردشگران تور تایلند قرار گرفته. میهمانان و توریست ها در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل و ... برخوردار خواهند بود.

هتل سیام بای شور پاتایا

اتاق های هتل سیام بای شور پاتایا

هتل سیام بای شور پاتایا به طور کلی دارای 270 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس به سمت باغ
  • اتاق های دلوکس تروپیکال
  • سوئیت های دلوکس

ویژگی های اتاق های هتل سیام شور پاتایا به این صورت بوده که همگی دارای تراس خصوصی و بزرگ می باشند. جنس مبلمان هتل از چوب دستی، و بامبو و یا چوب درخت ساج ساخته شده است و متراژ اتاق ها از 40 تا 180 متر مربع می باشد. علاوه براین اتاق ها دارای تلویزیون کابلی، چای و قهوه ساز و مینی بار در اتا قهای لوکس و رویائی است. دستشویی و حمام خصوصی با وان و سشوار نیز از امکانات دیگر هتل می باشند.

اتاق های هتل سیام بای شور پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیام بای شور پاتایا

هتل سیام بای شور دارای هشت رستوران برای ناهار خوری است. رستوران های بزرگ انواع غذاهای بین المللی با صبحانه، تایلندی، غذاهای دریایی بالی چینگ چینی و غذاهای دریایی BBQ برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند سرو می کنند. این هتل دو استخر در فضای باز داشته و از دیگر امکانات رفاهی آن میتوان به سالن بدنسازی، زمین تنیس، آبگرم در فضای باز و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیام بای شور پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل سیام بای شور پاتایا

این هتل چهار ستاره در 250 متری معبد Khao Phra و پانصد متری اسکله بالی چینگ های قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور لست تورز تایلند از طریق بزرگراه چونبوری ​با یک ماشین، 90 دقیقه ای از فرودگاه به هتل سیام شور در خلیج پاتایا خواهند رسید.