هتل سی وی کی استانبول :  این هتل لوکس و پنج سال حدود سه سال است که افتتاح شده و دارای امکانات بهتر و بروزتر نسبت به دیگر هتلهای اطراف در میدان تکسیم است به همین دلیل توریست ها و گردشگران بسیاری از تور استانبول را هر ساله به سمت خود جذب میکند به خصوص اینکه مرکز شهر استانبول قرار دارد. هتل سی وی کی استانبول برای میهمانان خود امکانات مناسبی مثل صرافی، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، سالن آرایشگاه، اینترنت بی سیم رایگان، پارکیگ اختصاصی به همراه هزینه اضافی، ترنسفر فرودگاهی، فروشگاهی برای خرید هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان و پذیرش شبانه روزی ارائه میدهد.

هتل سی وی کی استانبول

اتاق های هتل سی وی کی استانبول

هتل سی وی کی استانبول برای هر میهمان خود اتاق ارائه میدهد. اتاق های بدون سیگار، سوئیت ها خانوادگی، سوئیت مخصوص عروس، اتاق مخصوص معلولین و افراد کم توان و اتاق های استاندارد از جمله اتاق هایی است که هتل سی وی کی استانبول ارائه میدهد. هرکدام از اتاق ها دارای مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، منوی بالش، اینترنت رایگان، تلوزیون، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و حتی جکوزی میباشند. همینطور بعضی از اتاق های نمایی به سمت دریا، باغ و یا شهر دارند.

اتاق های هتل سی وی کی استانبول

رستوران و امکانات هتل سی وی کی استانبول

رستوران اصلی این هتل گاماسایو بوده که صبحانه های مفصل و به صورت بوفه باز به همراه دیگر وعده های غذایی برای میهمانان سرو میکنند. اما قسمت خوشمزه هتل، کافه پارک پاتیسری میباشد که انواع کیک، شیرینی و شکلات ها را به همراه نوشیدنی های گرم و سرد در لابی آماده میکنند. هتل سی وی کی استانبول 8 هزار و 500 متر مکعب خود را دو استخر و مرکز اسپای بزرگ و مدرن خود اختصاص داده، درکنار اینها، اتاق ها بخار، سونا و جکوزی، حمام ترکی و مساژ در دسترس میباشد.

رستوران و امکانات هتل سی وی کی استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سی وی کی استانبول

هتل سی وی کی استانبول با میدات تکسیم 150 متر فاصله دارد به این معنی که شما با اقامت در این هتل به راحتی میتوانید به خیابان استقلال و مراکز خرید معروف و جذاب آن نزدیک باشید. همینطور رستورانها و کافه های بسیار خوبی هم نزدیک به هتل قرار داشته که هر سری میتوانید یکی از آنها را امتحان کنید. نزدیک ترین جاذبه گردشگری به هتل، کاخ دلماباغچه بوده که در پنج دقیقه سی وی کی بوده و فرودگاه بین المللی در سی کیلومتری آن.