هتل سوگوت استانبول : هتل سه ستاره سوگوت در بهترین موقعیت مکانی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته. این هتل سال 1986 در منطقه شهزاده باشی، یک منطقه تاریخی ساخته شد و سال 2006 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سوگوت استانبول شش طبقه و پنجاه اتاق داشته و محیطی بسیار آرام و دنج دارد. همینطور برای کسانی که به بناهای تاریخی علاقه مند هستند بسیار مفید است. پذیرش ها در هتل سوگوت استانبول 24 ساعته بوده و کارکنان این هتل رفتاری دوستانه و مناسبی داشته و به زبان انگلیسی مسلط هستند. هتل سوگوت استانبول برای راحتی اقامت میهمانان خود امکاناتی مثل ایتنرنت رایگان، پارکینگ رایگان، صرافی، سالن کنفرانس، سالن پذیرایی، سالن آرایشگاهی، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، روزنامه در لابی، صندوق امانات و فروشگاه هدایا و سوغاتی ارائه میدهد.

هتل سوگوت استانبول

اتاق های هتل سوگوت استانبول

این هتل سه ستاره چندین اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت، استاندارد و اتاق های خانواده ارائه میدهد. هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها مجهز به سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصیف مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی،  مبلمان، اینترنت رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سرویس دهی 24ساعته و نظافت روزانه میباشند.

اتاق های هتل سوگوت استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت رستورانی اختصاصی به همراه چندین بار دارد. این رستوران انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول آماده میکند. ازجمله امکانات سرگرم کننده و مفرح برای میهمانان میتوان به سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر، سالن اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل سوگوت استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول برای توریست ها و گردشگرانی که علاقه مند به آثار تاریخی و باستانی دارند بسیار مناسب بوده و بهترین موقعیت جغرافیایی را دارد. این هتل سه ستاره فاصله ای نه چندان دور از مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه، آب انبار کلیسای قدیمی، میدان اسب دوانی، مسجد سلیمانیه و... دارد. همینطور بسیار نزدیک به رستوران ها و مراکز تجاری مثل بازار بزرگ استانبول میباشد. فرودگاهی بین المللی استانبول در پانزده کیلومتری و ایستگاه های مترو و اتوبوس نیز در پانصد متری از هتل سوگوت استانبول قرار دارند.