هتل سنتارا پاتایا : هتل 4 ستاره سنتارا پاتایا در نزدیکی ساحل پاتایا با یک پیاده روی 15 دقیقه ای از ساحل پاتایا Alchaza واقع شده است. اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی از امکانات رایگان هتل است. سرویس دهی و پذیرش به صورت شبانه روزی در هتل انجام می شوند. از امکانات و خدماتی که در این هتل چهار ستاره به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه می شوند میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل سنتارا پاتایا

اتاق های هتل سنتارا پاتایا

هتل سنتارا پاتایا به طور کلی دارای 152 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های یک خوابه
  • سوئیت های دو خوابه

اتاق ها هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، چای/قهوه ساز، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، تراس، یک تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایشی و سرمایش، صندلی با مبل، همراه با حمام با لوازم آرایش و یک وان می باشد.

اتاق های هتل سنتارا پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سنتارا پاتایا

در رستوران هتل انواع و اقسام غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شوند. این هتل یک استخر در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند فراهم کرده است که سرگرم باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سنتارا پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل سنتارا پاتایا

هتل 15 دقیقه از مرکز خرید آسیایی ها فاصله دارد. از مرکز شهر تا هتل سنتارا دو کیلومتر و از هتل تا خیابان واکینگ استریت دو کیلومتر فاصله است. جاده محبوب بیچ روز نیز ششصد متر با هتل فاصله دارد. مرکز خرید سنترال سنتر نیز در فاصله پانصد متری از هتل سنتارا قرار دارد. از هتل سنتارا پاتایا تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی 113 کیلومتر فاصله است.