هتل سنتارا واتر گیت بانکوک : هتل سنتارا واتر گیت"centara watergate bangkok" از زیر مجموعه بزرگ سنتارا""میباشد که در اکثر شهرهای توریستی تایلند و دنیا دارای هتلهای خوبی میباشد. تایلند(سرزمین لبخند ها) جایی که درون ان شوق و ارامش وجود دارد  در سنتارا واتر گیت  بانکوک در قلب ارامش ها میتوان سفر کرد و طعمی از ارامش را میتوان تجربه کرد. این هتل در قلب بانکوک پایتخت قرار دارد. رزرو و پذیرش ۲۴ ساعته اتاق، اسانسور، نگهداری از کودکان با پرستاران با تجربه، فروشگاههای و برندهای معروف، پارکینگ بزرگ، انتقال به فرودگاه، سرویس ۲۴ ساعته، نظافت اتاق، امکانات ویژه معلولین و تخت معلولین، اتاق ویژه افراد سیگاری، جعبه کمک های اولیه، اتاق کنفرانس، خدمات گردشگری، اینترنت و wifi در مکان های عمومی هتل و ... از خدماتی است که هتل سنتارا واتر گیت به توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه میدهد.

هتل سنتارا واتر گیت بانکوک

اتاق های هتل سنتارا واتر گیت بانکوک

هتل سنتارا واتر گیت بانکوک به طور کلی دارای 281 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های خانوادگی سوپریور
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت های خانوادگی
  • سوئیت های یک خوابه
  • سوئیت های مترو

مسافران هتل  به دلخواه میتوانند از بین ۲۸۱ اتاق هتل سنتارا واتر گیت اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و در ان جا اقامتی لذت بخش و طولانی را تجربه کنند. از امکاناتی که داخل اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره ارائه شده میتوان به اینترنت wifi  رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد. نوزادان ۰-۱ سال میتوانند اقامتی رایگان داشته باشند به شرطی که از تخت ها استفاده شود. به کودکانی که ۲-۱۱ سال اقامتی رایگان دارند به شرطی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند.

اتاق های هتل سنتارا واتر گیت بانکوک

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سنتارا واتر گیت بانکوک

هتل دارای دو رستوران می باشد. این دو رستوران انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند سرو می کنند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان میتوان سالن بدن سازی و تناسب اندام، حمام بخار، ماساژ، آبگرم و ... را نام برد.

دسترسی های نزدیک به هتل سنتارا واتر گیت بانکوک

هتل سنتارا واتر گیت  بانکوک در منطقه پراتونوم 5 دقیقه پیاده روی ازبازار Platinum  و 7 دقیقه از مجتمع مرکزی خرید جهانی است. دسترسی استثنایی به مراکز خرید و تفریگاه ها با انتخاب این هتل آسان است. همینطور با فرودگاه بین المللی سوارنابومی نیز 26 کیلومتر فاصله دارد.