هتل سلطان هاوس استانبول : اگر قصدتان از سفر به استانبول گشت و گذار در آثار تاریخی استانبول است، بهتر است اقامتگاهی نزدیک به مناطق تاریخی این شهر داشته باشید. هتل سلطان هاوس استانبول در منطقه سلطان احمد قرار داشته و حتی معماری به سبک عثمانی دارد. کارکنان هتل سلطان هاوس استانبول به چندین بان انگلیسی و عربی مسلط بوده و شبانه روزی میهمان پذیرش میکنند. این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول امکاناتی مثل خشکشویی، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، تبادل ارز، آسانسور، صبحانه در رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ و اتاق کنفرانس میباشد.

هتل سلطان هاوس استانبول

اتاق های هتل سلطان هاوس استانبول

هتل سلطان هاوس استانبول ده اتاق خوب و مناسب برای میهمانان خود دارد. هرکدام از این ده اتاق دارای سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تلوزیون، تلفن، مبلمان و صرف صبحانه در اتاق، تراس، حمام اختصاصی به همراه لوازم و وسایل مورد نیاز آرایشی و بهداشتی رایگان و .. میباشد. همینطور استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع بوده و نظافت آنها روزانه انجام میشود.

اتاق های هتل سلطان هاوس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سلطان هاوس استانبول

از این هتل چهار ستاره بیشتر به آثار و بناهای تاریخی و به جا مانده از زمان عثمانی ها قرار دارد مثل مسجد سلیمان معروف، ایاصوفیه، قصر توپکاپی عثمانی ها وبازار بزرگ استانبول که همیشه مملو از توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری استانبول است. 

دسترسی های نزدیک به هتل سلطان هاوس استانبول