هتل سفیر مارین باکو : هتل پنج ستاره سفیر مارین، در دهکده شیخف در باکو قرار دارد. این هتل پنج ستاره تاکنون به خاطر خدمات و موقعیت بسیار خوبی که داشته، بسیاری از توریست ها و گردشگران تور باکو را به سمت خود جذب کرده است. از جمله امکانات و خدمات خوب این هتل پنج ستاره شامل سالن کنفرانس و همایشات، سالن ارایشی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، نگهداری از چمدان ها، آسانسور، سرویس دهی و پذیرش به صورت 24 ساعته، پارکینگ خصوصی و ... می باشند.

هتل سفیر مارین باکو

اتاق های هتل سفیر مارین باکو

هتل سفیر مارین باکو به طور کلی 36 اتاق داشته که این تعداد به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • هفده اتاق استاندارد
  • چهارده اتاق دلوکس
  • پنج اتاق کانکت

تمام اتاق های این هتل به سمت دریا و یا شهر چشم انداز دارند. همه این اتاق ها یک سری امکانات یکسانی مثل اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، میز و مبلمان راحت، چای ساز و قهوه ساز، میزمطالعه و ... دارند.

اتاق های هتل سفیر مارین باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سفیر مارین باکو

هر دو رستوران این هتل برای میهمانان تور باکو خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی سنتی، اروپایی و ... را سرو می کنند. کافی شاپ هتل سفیر مارین، نوشیدنی های مختلفی را در کنار استخر روباز خود آماده می کند. سونا و جکوزی، سالن بخار، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، استخر روباز، خدمات پوست، صندلی های مخصوص آفتاب گیر و ... از امکانات رفاهی هتل سفیر مارین باکو است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سفیر مارین باکو

دسترسی های نزدیک به هتل سفیر مارین باکو

این هتل پنج ستاره از شهر باکو ده کیلومتر فاصله دارد. همینطور ایستگاه قطار و استادیوم گلکسی نیز در فاصله شش کیلومتری از آن می باشند. از هتل سفیر مارین تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اوف این شهر تنها 24 کیلومتر فاصله است.