هتل سفیر این باکو : هتل چهار ستاره سفیر این باکو، خدمه ای چند زبانه داشته و به صورت شبانه روزی سرویس دهی و پذیرش می کنند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل به میهمانان تور باکو ارائه می شود. امکانات و خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور باکو که شامل سالن کنفرانس و جلسات، سالن ضیافت، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، سالن ملاقات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان و ..و می باشند.

هتل سفیر این باکو

اتاق های هتل سفیر این باکو

تمام اتاق های هتل سفیر این باکو بزرگ و دلباز بوده و بسیار مدرن دکور شده اند. در تمام اتاقهای این هتل چهار ستاره علاوه بر امتیازات ویژه، امکانات ویژه ای از جمله سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان، تراس اختصاصی، تلفن، نشیمن جدا، بطری آب رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... دارند.  

اتاق های هتل سفیر این باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سفیر این باکو

این هتل چهار ستاره یک رستوران به اسم آخوندوف داشته. این رستوران برای توریست ها و گردشگران تور باکو انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، اروپایی و ... را برای میهمانان خود آماده کرده و همینطور صبحانه ها را به صوررت بوفه ای سرو می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سفیر این باکو

دسترسی های نزدیک به هتل سفیر این باکو

جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل چهار ستاره شهر قدیمی و میدان فانتین است. مرکز شهر باکو و ایستگاه مترو ایچری تنها پنج دقیقه با هتل فاصله دارد. ایستگاه مترو قطار شهر باکو نیز سه کیلومتری هتل است. از هتل سفیر این تا فرودگاه بین المللی این باکو بیست دقیقه راه می باشد.