هتل سفایر استانبول : هتل چهار ستاره سفایر در محله فاتح استانبول قرار دارد. این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، آسانسور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات و ... ارائه میدهد.

هتل سفایر استانبول

اتاق های هتل سفایر استانبول

هتل سفایر استانبول به طور کلی دارای شصت اتاق و سوئیت بوده که به سبک دوره عثمانی دکور و تزئین شده اند. این اتاق ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

تمام وسایل داخل اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره چوبی بوده و پرده ها از جنس جریر هستند. از امکانات مشابه بین اتاق ها نیز برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی یسم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل سفایر استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سفایر استانبول

رستوران این هتل هر روز صبح به صورت بوفه ای برای میهمانان خود غذا سرو می کند. برای دیگر وعده های غذایی نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سفایر استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سفایر استانبول

از هتل سفایر استانبول تا جاذبه های برتر گردشگری این شهر مثل پارک گلخانه، مسجد آبی، قصر توپکاپی، بازار بزرگ استانبول و ایستگاه تراموی فاصله بسیار کمی است.