هتل سان فلاور پارک مسکو : این هتل چهار ستاره، رو به روی پارکی سرسبز قرار داشته امکانات خوبی برای میهمانان خود دارد مثل اینترنت و پارکینگ رایگان، امکان ورود حیوانات خانگی، صرافی، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و ضیافت با تمام امکانات، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان و فروشگاه هدایا و سوغاتی.

هتل سان فلاور پارک مسکو

اتاق های هتل سان فلاور پارک مسکو

اتاق ها و سوئیت های هتل سان فلاور پارک مسکو، بزرگ بوده و محیطی روشن دارند. همینطور سرویس دهی و نظافت به این اتاق ها شبانه روزی انجام می شود. داخل هر اتاق و سوئیت هتل سان فلاور پارک مسکو، امکانات و خدماتی مثل حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار به همراه بطری آب معدنی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت رایگان و ... موجود می باشد.

اتاق های هتل سان فلاور پارک مسکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان فلاور پارک مسکو

صبحانه ها در رستوران این هتل چهار ستاره به صورت بوفه و عصرانه های نیز همراه با غذاهای سبک برای توریست ها و گردشگران تور روسیه سرو میشود. از جمله امکانات رفاهی هتل سان فلاور پارک مسکو، میتوان به سالن ورزشی مجهز، سونا و جکوزی، سالن اسپا و حمام ترکی اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان فلاور پارک مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل سان فلاور پارک مسکو

هتل چهار ستاره سان فلاور پارک، با ایستگاه مترو Prazhskaya سه دقیقه و با مرکز شهر مسکو 25 دقیقه فاصله دارد. برای خرید نیز، گردشگران میتوانند از مرکز خریدی که در فاصله پنج دقیقه ای از هتل قرار دارد، استفاده کنند.